• ik begin met een zin, jullie verzinnen een vervolg van diegen boven je. Je zin eindigt met: en, zoals, omdat, maar,... of je zin is niet gesloten zodat de volgende eraan kan verder schrijven.
    Onthoud: dit gaat over Hogwarts (HP dus)!
    Probeer het grappig te maken.

    Ik begin: je staat op perron 9 3/4, klaar om te vertrekken, maar je ziet...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:04 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    knuffelde hem, maar

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 14:29 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sirius had niet zoveel interesse in Harry want...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 14:30 ]


    Harmonia nectere passus.

    Harry heeft een lelijke bril, omdat


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    dit rond was en Hermelien

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 14:30 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    begon te gillen omdat


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ze harry en draco zag kussen, dus


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    ze had een trauma en moest


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    nodig iemand vermoorden, en ze was zo dronken dat ze het nog deed ook, en ging ook naar Azkaban, daarom


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    dumpte Ron haar, en


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    gaf hij haar een klap op haar kont zodat


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ze een Avada Kadavra spreuk rufte:)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    en Fred begon te lachen omdat Dobby


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    de spreuk op zich kreeg.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    en bellatrix lachte hun zo hard uit dat ze


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    ongemerkt de vogels wakker schrok en die


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.