• Ik ben altijd al heel begaand geweest in dromen en weet precies wat ze beteken. En als ik het niet weet, zoek ik het op. Ik ben mijn dromen de baas, kan ze besturen en zelf verzinnen en ik weet er veel vanaf.
    Nu vraag ik jullie te kijken op deze site en de uitleg van je droom met ons te delen en te vertellen of jij vind dat het klopt :3

    Hier volgen de uitleggen van mijn dromen in de nacht van 16 op 17 September:

    Verdwaald Als je droomt dat je verdwaald bent, suggereert dit dat je de richting in je leven kwijt bent, of dat je je oorspronkelijke doel niet meer helder hebt. Je bent bezorgd of onzeker over het (levens)pad dat je thans bewandelt. Een andere uitleg van deze droom is dat je bezig bent te wennen aan een nieuwe situatie waarin er andere regels gelden.
    Uitverkoop Als je droomt dat iets in de uitverkoop is, vertegenwoordigt dit de mogelijkheden die al binnen je bereik liggen. Het zou er misschien ook op kunnen wijzen dat je jezelf op een bepaald gebied onderschat.
    Zoeken Wanneer je in je droom op zoek bent naar iets, staat dit voor de behoefte om iets te vinden dat je in je leven mist of nodig hebt. Je zou op zoek kunnen zijn naar de oplossing voor een specifiek probleem.

    Naar mijn mening klopt het best wel.


    Let it come and let it be

    Ik heb deze droom maanden geleden gehad maar hij heeft veel indruk op me gemaakt. Ik ben sinds dien ook bezig hem te begrijpen.
    Zelfmoord van een ander: "Wanneer je iemand anders zelfmoord ziet plegen, benadrukt dit je bezorgdheid om deze persoon. Overweeg ook welke kenmerken van die persoon je probeert te ’doden’ binnen jezelf. Misschien hoop je dat je niet echt op deze figuur lijkt en bezig bent om sommige nare trekjes binnen jezelf van de hand te doen."
    Mh, zou kunnen kloppen Alleen een probleem, ik ken Luka niet. Ik ken niemand die op hem lijkt, of die zo heet. Tenzij hij een weerspiegeling van mij zelf is en dan vind ik het doodeng dat ik dat gedroomd hebt. Ik weet niet of ik echt op hem lijk. Ik wil het in ieder geval niet zijn. Ik wil niet depressief zijn, zoals hij was.

    Geheim:"ALS JIJ of iemand anders een geheim heeft in je droom, duidt dit op verborgen kracht. Het suggereert dat er iets uit je onbewuste op moet komen duiken."
    Geen idee of dit klopt

    Ik weet niet wat ik er van moet denken. Mijn droom zelf kan niet kloppen en de uitleg is onduidelijk omdat de persoon fictief is en, voor zo ver ik weet, op niemand die ik ken gebaseerd is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je droomt over de dood van een geliefde, suggereert dit dat je een bepaalde eigenschap mist die de geliefde met zich meedroeg. Vraag jezelf eens af wat deze persoon zo speciaal maakt en wat je zo in hem/haar waardeert. Wellicht is het precies datgene dat je mist in jezelf of in je relatie.

    En ik heb 2 keer dezelfde droom gezien, maar ik kan het niet opzoeken wat dat betekent :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ik droom ook heel veel & graag; maar in betekenissen verdiep ik me niet zo erg.
    misschien toch maar eens doen ^.^
    & goeie site; die gaat in mijn favorieten =DDDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dat doe ik al elke dag. Ik heb een soort droomdagboek waarin ik zoveel mogelijk woorden en betekenissen zet en dan ook erbij in hoeverre ze kloppen of niet, is heel interessant :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Dat doe ik al elke dag. Ik heb een soort droomdagboek waarin ik zoveel mogelijk woorden en betekenissen zet en dan ook erbij in hoeverre ze kloppen of niet, is heel interessant :'D

    Droom jij elke dag?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Droom jij elke dag?

    Je droomt iedere minuut van je slaap, alleen en groot deel van je dromen vergeet je.


    Let it come and let it be

    Zelfmoord: Als je droomt dat je een zelfmoord begaat, duidt je droom erop dat de omstandigheden in je leven zo frustrerend zijn, dat je niet langer bereid bent het hoofd te bieden aan bepaalde situaties of relaties, zoals je in het verleden wel hebt gedaan.

    Lolol, dit klopt niet. Droomde vroeger zo vaak dat ik zelfmoord pleegde en voelde me gelukkig :']

    Verkrachting: Als je droomt dat je verkracht bent, stelt dit de sadistische uitdrukking van een seksuele wens voor. Het kan wijzen op een onbewust verlangen om gepakt te worden, veroverd, of gedwongen te worden iets te doen in een verboden terrein. Het kan ook duiden op haatdragende gevoelens naar het andere geslacht. Een andere uitleg is dat je je op een of andere manier geschonden voelt. Iets of iemand brengt uw zelfrespect en emotioneel welzijn in gevaar.

    Dat kan kloppen.

    Achtervolging: Achtervolgd worden is een veel voorkomende droomverschijnsel. Het vindt zijn oorsprong meestal in angsten uit het dagelijkse leven. Achtervolgingsdromen geven mogelijkerwijs aan hoe je met angst en stress omgaat. (Weg)rennen is een instinctieve reactie wanneer er gevaar dreigt. Een typisch scenario van een achtevolgingsdroom is dat iemand je volgt die je kwaad wil doen, of je zelfs wil vermoorden. Je rent dus weg, je verstopt je of je probeert de achtervolger te slim af te zijn. Vraag jezelf eens af wie degene is die je achtervolgt, zodat je inzicht krijgt in de bron van je stress of angst.

    Lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Storytime schreef:
    (...)
    Droom jij elke dag?


    Nee, maar wel heel erg vaak. Maar ik werk dat dagboek wel dagelijks bij, dan zoek ik bijv. nog even verder als ik een droom had waarvan ik echt denk; wtf?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Je droomt iedere minuut van je slaap, alleen en groot deel van je dromen vergeet je.

    Nee je droomt alleen in de rem slaap, een van de drie slapen.
    Ik bedoel onthoud je elke nacht je droom. dat is namelijk haast onmogelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    vandaag niks onthouden.. doe wel ff die ik wel nog weet

    Maar ff in grote lijnen;
    Ik was met een goeie vriend op een kermis/pretpark -was me niet zo duidelijk- en het was gwn geweldig (:
    & aan het eind afscheid.. maar geen van die dingen kloppen XD want twas afscheid omdat hij naar huis moest xd
    --
    Vrienden
    WANNEER JE vrienden in je droom voorkomen, wijst dit op aspecten van je persoonlijkheid die je hebt afgestoten. Je bent nu echter klaar om dit afgewezen gedeelte te integreren. De relaties met degenen om je heen zeggen veel over jezelf. Deze droom geeft ook aan dat je goede berichten van je vrienden kan verwachten of ander goed nieuws.

    Als je vrienden in je droom bedroefd zijn of problemen hebben, voorspelt dit ziekte of moeilijkheden voor ze.

    Als je droomt over een vriend uit je kindertijd, wijst dit op regressie in je verleden waarin je nog geen verantwoordelijkheid had, en dingen veel simpeler en zorgeloos waren. Misschien zou je liefst willen ontsnappen aan de druk en stress van het volwassen leven.

    Denk ook eens na over de relatie die je had met deze jeugdvriend en de lessen die je hebt geleerd. Een ander droomuitleg kan zijn dat je de jeugdvriend in je droom aangeeft dat je je kinderachtig gedraagt en je als een volwassenen moet gaan gedragen.


    Daarboven stond vriend.. die vind ik ermeer bij passen..

    Vriend
    EEN DROOM over je vriend vertegenwoordigt de gevoelens die je voor hem hebt in het echte leven.

    Kermis
    Als je droomt dat je op een kermis bent, suggereert dit dat je terugverlangt naar je kindertijd, een periode waar dingen een stuk eenvoudiger leken. Je zou het gevoel kunnen hebben je remmingen te laten gaan je niets aan te trekken van culturele en sociale normen.

    Pretpark
    ALS JE droomt dat je in een pretpark bent, duidt dit erop dat je tijd moet vrijmaken voor ontspanning en plezier. Denk eraan dat alles in het park staat voor een aspect van jezelf. Een andere uitleg is dat je tegenwoordig te snel afgeleid ben


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik droomde vanmiddag dat ik zelf in de Sims zat, maar de uitleg van 'computerspel' klopt daar niet helemaal bij. Ik zat er namelijk in maar kon het wel zelf besturen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zwanger
    Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Mischien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel.

    Als je in het echt zwanger bent, dan gaat deze droom over je angsten en onzekerheden met betrekking tot je zwangerschap. vrouwen die minder dan drie maanden zwanger zijn, dromen vaak over kleine creaturen, pluizige beestjes, bloemen, fruit en water. De dromen van vrouwen die tussen de 3 en zes maanden ver zijn gaan vaak over de angst of ze wel een goede moeder zullen zijn en zorgen over mogelijke complicaties bij de bevalling. Dromen dat je het leven schenk aan een niet menselijk iets zijn vrij normaal. Als je op het laatst loopt, dan kunnen dromen vaak gaan over je eigen moeder. Omdat je lichaam verandert en groter wordt, is het niet ongewoon dat je kunt dromen over walvissen, olifanten, diosaurussen en andere grote beesten.

    Jongen
    Als je zelf een vrouw bent, en je droomt dat je een jongen ziet (of er zelf een bent), geeft aan dat je de mannelijke aspecten van je karakter aan het ontwikkelen bent.

    Een alternatieve droomuitleg is dat deze droom je gevoel weerspiegelt over een jongen uit het echte leven die belangrijk voor je is. Misschien heb je een zwak voor deze jongen en hebben de gedachten over hem een weg gevonden naar de droomwereld. Je moederlijke instincten zouden het over kunnen nemen.

    Als je een volwassen man bent en je droomt dat je een jongen bent, verwijst dit naar je speelse, onschuldige en kinderlijke natuur. Aan de andere kant zou het kunnen betekenen dat deze droom de nadruk legt op je onvolwassenheid en dat je moet groeien als persoon. Je innerlijke kind zou de aandacht kunnen trekken voor gedeeltes van jezelf die je dient te herkennen en erkennen.


    Aha, dus ik ontwikkelde mezelf en mijn mannelijke kanten. Klopt eigenlijk wel. Sinds die tijd doe ik minder moeilijk over dingen waar ik daarvoor wel moeilijk over zou doen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Als droomt over schapen, duidt dit op een gebrek aan initiatief om er zelf op uit te gaan. Je bent (momenteel) niet zo creatief en conformeert je simpelweg aan de rest.

    Een kat in je dromen duidt op ongeluk, verraad en pech.

    Als je droomt dat je huilt, suggereert dit een uitbarsting van negatieve gevoelens die waarschijnlijk veroorzaakt zijn door een situatie uit het echte leven, en niet als gevolg van gebeurtenissen uit de droom zelf. De droom dient ook als een uitlaatklep voor angsten en frustraties en is vooral ook een manier om (weer) emotioneel in balans te komen.

    En ik was ook nog in een asiel, maar die staat er niet bij. En alleen die van het schaap klopt, die anderen niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb gedroomd dat ik hstukken schreef en toen dacht ik dat het echt was en toen was ik in paniek want mijn hstuk was kwijt. Faal. Ook speel ik vaak zelf de rol in mijn droom dat over mijn verhaal gaat. Soms dwaal ik rond en vind ik mijn vriendin die ik een half jaar verleden mij heeft moeten verlaten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dinosaurus kunnen ze niet vinden... ):


    Destroy what destroys you.