• mijn leraar MO; Mr. Baert en mijn lerares godsdienst die zijn te chill, vind ik
    mijn leraar MO vind dat Tokio Hotel goeie muziek maakt en dat ze symapathiek zijn
    mijn lerares godsdienst die kent Evanescence en vandaag zei ze zo tegen ik; Cynthia niet in slaap vallen, hé. Anders leg ik Tokio Hotel op.
    ik zat zo te denken van; ja, leg ToHo op. Heeft ze tog nie gedaan
    Zijn er leerkrachten van jullie die zo over ToHo doen?


    Fanta rules

    neej! ik weet niet of een docent bij ons op school het leuke muziek vind. ik denk van niet.


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Omg! Had ik ma zo'n leeraars op sgool!! Ö
    Dii Tuut tutututter Tuuut Tut mens van Zedenleer [xD] eeft dus wel al mij ne keer gwn zitte uitmaken omda ik TH fan ben éé && ze zat dan heel TH en vooral Bill uit te kakke! && ik stont vanvoor in de klas && heel men klas (vol TH-haters) zaten gwn percies nr ne spanende film te kijken. && ik kreeg dan ng een 0 ook éé! DE BITCH!!


    If music be the food of love, play on!

    Mijn Duitsleraar vorig jaar was wel aardig x)
    Ik had gevraagd wat zo'n zin betekende [wilde een spandoek maken] en ik vroeg of hij dat in mijn agenda wilde schrijven en dat was zegmaar op de bladzijde naast het concert, die bladzijde stond helemaal volgeschreven, en toen vroeg hij zo : Gaan jullie naar een concert?[: [ofzoietsx]]


    If you want me to listen, whisper...

    Onze lerares geschiedenis is chill (krul)
    Ze geeft ons geen huiswerk :D


    Candycorekid.

    Onze lerares geschiedenis is chill (krul)
    Ze geeft ons geen huiswerk :D

    die van mij oowk, we krijgen zelfs geen les


    Fanta rules

    mijn lerares Frans; ze geeft wel hw maar ze is zo aardig:D en mijn leraar Godsdienst:D (zelfde verhaal)


    I am an idiot, I move.

    bij mij weeet nu bijna niemand dat ik fan ben,
    alleen me klas dus :')
    want ze zijn lichtjes Hater
    en Lauratje was vroeger fan xD
    en Michelle is nu ook fan!

    Omg! Had ik ma zo'n leeraars op sgool!! Ö
    Dii Tuut tutututter Tuuut Tut mens van Zedenleer [xD] eeft dus wel al mij ne keer gwn zitte uitmaken omda ik TH fan ben éé && ze zat dan heel TH en vooral Bill uit te kakke! && ik stont vanvoor in de klas && heel men klas (vol TH-haters) zaten gwn percies nr ne spanende film te kijken. && ik kreeg dan ng een 0 ook éé! DE BITCH!!

    mijn leerkracht SW ook :')
    maar toen zag ze opeens mijn trui van hun
    en zij: oeps, ik wist niet dat hier een fan zat
    kwam ze helemaal rood :')
    ik heb die keihard zitte uitlache jong!

    Ik heb ook wel een paar leerkracht die echyt te cool zijn!
    - Meneer Kaarsbaan hij geef wiskunde. Hij maakt altijd heel veel grapjes en als iemand iets niet begrijpt legt hij het altijd goed uit. Als die zelfde persoon een minuut later het wel snapt roept hij door de klas: YES!(lol)
    -Meneer de Mul geeft Mens en maatschapij, dat is geschiedenis en aardrijkskunde door elkaar. Hij is pas 23 en is gewoon erg aandig en grappig.
    Verder zijn ze allemaal best wel aardig maar deze extra.

    (...)
    mijn leerkracht SW ook :')
    maar toen zag ze opeens mijn trui van hun
    en zij: oeps, ik wist niet dat hier een fan zat
    kwam ze helemaal rood :')
    ik heb die keihard zitte uitlache jong!

    zou ik ook doen äber ik had gisteren mijn trui aan en toen heeft dei van godsdienst dat gezien en tegen die van MO zei ik dat ik met jouw naar een fanmeeting was geweest in de vakantie en toen begon ie te vertellen


    Fanta rules

    Mijn lerares duits
    Mvr. beart
    is fan van tokio hotel xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Mijn lerares duits
    Mvr. beart
    is fan van tokio hotel xD

    die naam van uw lerares is grappig want die van mijn leraar MO is Mr. Baert
    de naam is dus bijna helemaal hetzelfde


    Fanta rules

    Hmm bij mijn wetn egt niemand eigenlijk :o
    best wel saai :o
    nja vorig jaar werd wel op mn examen duits th vermeld^^xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Myn leraren zyn dus echt niet zo.
    Ze schelden TH eerder uit -_-'
    Ik had eens een paar plaatjes van TH op myn agenda geplakt en toen zei de leraar: 'Rose, Vanaf nu af aan zyn Gay plaatjes verboden in de klas! Je zal dus een nieuwe agenda moeten kopen' :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lekker aardig is hij zeg:(