• ik begin met een zin, jullie verzinnen een vervolg van diegen boven je. Je zin eindigt met: en, zoals, omdat, maar,... of je zin is niet gesloten zodat de volgende eraan kan verder schrijven.
    Onthoud: dit gaat over Hogwarts (HP dus)!
    Probeer het grappig te maken.

Ik begin: je staat op perron 9 3/4, klaar om te vertrekken, maar je ziet...

[ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:04 ]

I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

RoxaneAmber schreef:
    kabouters erbij, maar dan ziet hij...
    Een chocoladetaart, hij wil hem op eten maar

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Draco is hem voor, dus

And in that moment, we were infinite.

de taart is plotseling weg voor zijn neus

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

plotseling...

Harmonia nectere passus.

ging sirius zich ermee bemoeien

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

en veranderde hij in een hond

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

en liet iedereen schrikke die hij tegenkomt

één daarvan was Lucius Malfoy die...

[ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:54 ]

Harmonia nectere passus.

Stond in

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

een kippenhok

omdat hij eitjes wilde rapen samen met

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

voldemort

Voldemort, maar de eitjes

If you spread your wings, you can fly away with me.

hadden andere plannen, dus ...

[ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 13:57 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

ze kwamen uit en het waren..