• Vanavond gaan ik en mijn bffff een Harry Potter marathon houden omdat wij zondag al 5 jaar beste vriendinnen zijn! (nerd)

    Hebben jullie ook zo'n 'best friends day' met jullie bffs?


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    :O Dat is superleuk, ik zou dat eerst ookdoen, maar mijn 'beste vriendin' is sinds gister mijn vriendin niet meer(no_chears)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    BadLuck schreef:
    :O Dat is superleuk, ik zou dat eerst ookdoen, maar mijn 'beste vriendin' is sinds gister mijn vriendin niet meer(no_chears)

    awwww, wat is er gebeurt?


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Dat was ik ook van plan. Maar dat ging ze al doen met iemand die volgens haar geen vriendin van haar was. En sinds een tijdje zijn wij ook geen vrienden meer..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hmm, nee... Misschien moet ik die maar eens in gaan stellen, alhoewel ik niet weet sinds wanneer ik en mijn BFF beste vriendinnen zijn :')
    Maar wij hebben ook een keer een HP marathon gehouden, is heel erg leuk!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja. Gisteren. We zijn met z'n drieën naar Breaking Dawn Part One geweest. Ja ik heb twee beste vriendinnen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik doe niet echt zulke dingen aangezien mijn beste vrienden ver weg wonen.


    Hope goes lost but never dies.

    Super leuk!
    Nee, ik heb niet zo'n dag.
    We doen gewoon leuke dingen wanneer we er zin in hebben.
    En niemand van mijn vriendinnen vindt harry potter leuk en eigenlijk weten ze ook niet dat ik harry potter geweldig vind.
    Ik heb 1 van mijn vriendinnen horen zeggen dat ze harry potter echt belachelijk vindt, dus ik ga echt niet vertellen dat ik dat niet vind.
    Mijn bf weet wel dat ik de boeken heb, maar ze weet niet dat ik ze echt super leuk vind.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Jealous. Ik heb geen 'besties', wel ééntje die zich alleen bezig houdt met shisha en een hekel heeft aan Twilight en Harry Potter. Gelukkig heb ik internet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee. wij interesseren ons niet voor dezelfde dingen. Spijtig. Anders zag ik mijzelf dat wel doen.
    Wij zijn ook al lang ABV - nu: zalmmeidjes (don't ask) Maar dat was zo, Boem, zij is mijn BF. Datums onthoud ik niet.
    Met mijn andere vriendinnen zie ik me dat niet doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ja een keer in de maand film kijke


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aquila schreef:
    Nee. wij interesseren ons niet voor dezelfde dingen. Spijtig. Anders zag ik mijzelf dat wel doen.
    Wij zijn ook al lang ABV - nu: zalmmeidjes (don't ask) Maar dat was zo, Boem, zij is mijn BF. Datums onthoud ik niet.
    Met mijn andere vriendinnen zie ik me dat niet doen.

    ja wij weten ook niet wanneer we nou precies bffs waren maar we waren is aan het fietsen en toen besloten we dat onze best friend day op November 20 was n_n.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik heb een beste vriendin, maar die woont heel ver weg. En ze zit ook op Q, Minsa :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mm, ik weet écht al niet meer wanneer ik Ayasa voor het eerst heb ontmoet, en waar... Volgens mij was het op de basisschool, en we hadden een gemeenschappelijke vriendin die ons aan elkaar voorstelde, en het was nogal vaag want onze ouders kenden elkaar al wel... whahahah. Maar volgens mij is er niet echt zoiets als een dag waarop je besluit beste vriendinnen te worden ofzeau. Zoiets gebeurt meer geleidelijk, geloof ik...
    Anyways, wij doen niet aan zo'n dag, omdat we al niet eens meer weten hoe lang we elkaar al kennen. x)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.