• Oké, ik ben dus vegetariër. En een meisje dat ik ken ook! Alleen zegt ze: "Ik ben vegetarisch." (whahaha) En als ik haar dan uitleg dat dat verkeerd is, ("Als je vegetarisch bent, ben je van groente gemaakt", zoiets) zegt ze dat ze het niet gelooft en dat wat ik zeg niet klopt... Tja...

    Ik ben al mijn hele leven vegetariër omdat mijn ouders me zo hebben opgevoed - ze zijn dan zelf ook vegetariër en mijn broertje ook.


    Wie zijn er hier allemaal vegetariër en waarom óf waarom niet?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ik ben geen vegetariër
    maar ik ben opgevoed met vlees, dus ik zou niet zo snel vegetarisch kunnen worden

    Hustle schreef:
    Ik hou van vlees. (joehoe)

    Ik lust geen groenten dus neen ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Elite schreef:
    Ik lust geen groenten dus neen ;p


    Eet jij alleen maar vlees? :O


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik ben echt een vlees eter.. Ik kan echt niet zonder vlees.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 17:48 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hustle schreef:
    Ik hou van vlees. (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben geen vegatarier maar ik eet alleen koe, kip en varken. Ik ga ook nooit beginnen aan eend, konijn, paard, ree of kangaroe ofzoiets.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik hou van vlees. Mijn opa was een jager en mijn andere een visser, dus als ik ooit vegetariër word draaien die zich zes keer om in het graf.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan niet leven zonder vlees, veel te lekker :9~ Maar ik heb het wel eens overwogen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 15:46 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ben vegetariër (ja, ik zeg ook altijd vegatarisch omdat ik vegetariër stom vind klinken, laat me) sinds begin 2011. Ja, sinds oud & nieuw ;x Maar ik eet wel vis en garnalen enzo, maar gewoon omdat ik vlees niet lekker vind en ik vind dat als je het doet je het wel goed moet doen ;D Ik vind het stom als mensen zeggen "Ik ben geen vegetariër, want ik hou niet van groente" want het is niet zo dat als je geen vlees eet, alleen maar groente eet ofzo... Ik hou namelijk ook niet van groente (: Blabla, mensen zeiken altijd om de reden dat ik vegetariër (ugh stom woord) ben, maarja ik laat ze maar. Want de reden "Ik vind het zielig voor de dieren" vind ik pas helemaal belachelijk, want het is niet dat je nou de koeien redt door geen vlees te eten, mensen blijven het toch altijd doen. Want het hóórt nou eenmaal bij de mens ;x Okee, Shayra's speech is over, hahaha.


    “Usually I'm remarkably good natured. Try me on a day that doesn't end in y.”

    Australian schreef:
    Ik ben vegetariër (ja, ik zeg ook altijd vegatarisch omdat ik vegetariër stom vind klinken, laat me) sinds begin 2011. Ja, sinds oud & nieuw ;x Maar ik eet wel vis en garnalen enzo, maar gewoon omdat ik vlees niet lekker vind en ik vind dat als je het doet je het wel goed moet doen ;D Ik vind het stom als mensen zeggen "Ik ben geen vegetariër, want ik hou niet van groente" want het is niet zo dat als je geen vlees eet, alleen maar groente eet ofzo... Ik hou namelijk ook niet van groente (: Blabla, mensen zeiken altijd om de reden dat ik vegetariër (ugh stom woord) ben, maarja ik laat ze maar. Want de reden "Ik vind het zielig voor de dieren" vind ik pas helemaal belachelijk, want het is niet dat je nou de koeien redt door geen vlees te eten, mensen blijven het toch altijd doen. Want het hóórt nou eenmaal bij de mens ;x Okee, Shayra's speech is over, hahaha.


    O... Kee?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mesprit schreef:
    Ik hou van vlees. (joehoe)


    Your make-up is terrible

    Ik ben geen liefhebber van vlees, maar ik ben ook geen vegetariër.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mesprit schreef:
    Ik hou van vlees. (joehoe)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WEAREYOUNG schreef:
    Ik ben het niet omdat ik vlees te lekker vind. :'D


    Maar ik ga NOOIT in mijn leven struisvogel of eendenvlees eten:|

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 13:17 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!