• Oké, ik ben dus vegetariër. En een meisje dat ik ken ook! Alleen zegt ze: "Ik ben vegetarisch." (whahaha) En als ik haar dan uitleg dat dat verkeerd is, ("Als je vegetarisch bent, ben je van groente gemaakt", zoiets) zegt ze dat ze het niet gelooft en dat wat ik zeg niet klopt... Tja...

    Ik ben al mijn hele leven vegetariër omdat mijn ouders me zo hebben opgevoed - ze zijn dan zelf ook vegetariër en mijn broertje ook.


    Wie zijn er hier allemaal vegetariër en waarom óf waarom niet?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    xMOoon schreef:
    (...)

    In de natuur gaat het er héél anders aan toe dan wij mensen dat doen. Wij fokken dieren zodat we er vlees van kunnen produceren, veel te veel dan we nodig hebben. Hoeveel vlees verdwijnt er wel niet per dag in de prullenbak? ... & dat vind ik niet zo'n fijn idee.

    Dat is ook het slechte aan ons systeem, gelukkig zijn er scharrel/biologische producten die al beter zijn. Maar het beste zou zijn om weer te gaan jagen. Maar dat zoude de meeste niet aankunnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hustle schreef:
    Ik hou van vlees. (joehoe)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Dat is ook het slechte aan ons systeem, gelukkig zijn er scharrel/biologische producten die al beter zijn. Maar het beste zou zijn om weer te gaan jagen. Maar dat zouden de meeste niet aankunnen.


    Denk het ook niet ... De wereld is zo veranderd. Waar vind je nu nog wild? Niet in de steden, ook nauwelijks meer in het bos. De enige, slechte, manier om aan vlees te komen is om ze te fokken en in kleine hokken te proppen...

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 20:01 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Samurai schreef:
    Ik vind vegetariërs die steeds zo verdedigend reageren irritant -.-


    Haha! Waarom? (typing)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Fout

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 20:00 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Jongens, eet gewoon vlees. We hebben gewoon vlees nodig om goed te functioneren.
    En het is lekker. :9~
    Zó lekker!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben vegatariër, maar daar heb ik ingewikkelde redenen voor. Ik eet enkel beperkt vis om toch aan mijn vitamines te komen, omdat ik anders binnen de kortste keren plat op de grond lig.


    Let it come and let it be

    xMOoon schreef:
    (...)

    Denk het ook niet ... De wereld is zo veranderd. Waar vind je nu nog wild? Niet in de steden, ook nauwelijks meer in het bos. De enige, slechte, manier om aan vlees te komen is om ze te fokken en in kleine hokken te proppen...

    Je hoef ze niet perse in kleine hokjes te proppen, maar fokken is wel de enigste oplossing helaas.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Je hoef ze niet perse in kleine hokjes te proppen, maar fokken is wel de enigste oplossing helaas.


    Inderdaad... Maar als vlees weer een luxe wordt, hoeft er niet zo veel gefokt te worden én dat is weer goed voor het milieu, etc. Jekenthetnuwel.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik ben niet vegetarisch, want ik eet zo heel af en toe wel een klein stukje vlees. (:
    Vlees is niet mijn favoriete voedsel, maar ik zeg geen 'nee' tegen kip uit de oven, bijvoorbeeld :9~
    Maar ik vind wel dat de vleesindustrie één grote teringzooi is en dat dat écht anders moet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik niet, omdat ik heel erg geloof dat er dingen in vlees zitten die je nodig hebt en die vervangproducten je gewoon niet genoeg kunnen geven en ook, omdat als ik dat stukje vlees niet opeet, een ander het wel doet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben vegetariër, omdat ik vind dat dieren onnodig lijden voor onze consumptie.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Drarry schreef:
    Ik niet, omdat ik heel erg geloof dat er dingen in vlees zitten die je nodig hebt en die vervangproducten je gewoon niet genoeg kunnen geven en ook, omdat als ik dat stukje vlees niet opeet, een ander het wel doet.


    Ik zal je (helaas) "moeten" zeggen dat elke vegetariër op deze wereld ongeveer 4 dieren per jaar redt. En dat is bést veel, want er komen steeds meer vegetariërs of mensen die niet elke dag meer vlees eten.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    ik heb zoiets van, als ik ga stoppen met vlees eten, dat gaat niets veranderen aan productiecijfers of eventuele mishandeling. ik eet gwn wat ik lekker vind, het maakt mij allemaal ni uit waar da vandaan komt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik was vegetariër.
    Maar toen werd ik steeds vaker ziek,
    omdat ik niks vervangends binnenkreeg ofzoiets.
    Dus nu moet ik verplicht tot mijn 18e vlees eten van mijn ouders.
    En daarna mag ik het zelf bepalen.

    En ik weet nu al zeker dat ik het dan wel weer word. (:


    Tell me about it, stud.