• Tja, ik vraag me altijd af wat dat is.. Hebben jullie een vriend of vriendin aan wie je alles vertelt& zij/hij steunt je door dik en dun?
    Ik heb altijd zo'n vriendin gewild maar misschien ben ik wel veel te kritisch en bestaat zulke vriendschap eigenlijk niet.

    Wat is echte vriendschap volgens jullie?

    (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 19:58 ]


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik heb er een paar =] Zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kingcrawler schreef:
    Echte vriendschap is als je kan dollen en trollen met elkaar. (cat)

    Dat zeg :'DD Vooral het trollen dan :-)

    McTrusty schreef:
    (...)
    Dat zeg :'DD Vooral het trollen dan :-)

    Dan hebben wij echte vriendschap. Maar oh dat wisten wel al, you know vorige week. (krul)

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Dan hebben wij echte vriendschap. Maar oh dat wisten wel al, you know vorige week. (krul)

    Dat zeg, wij delen zelfs het bed en onze bloempjes.

    McTrusty schreef:
    (...)
    Dat zeg, wij delen zelfs het bed en onze bloempjes.

    En dat niet alleen. (nerd) Sleur.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    En dat niet alleen. (nerd) Sleur.

    Onze sleur omg. En de sleurpampers

    Mijn beste vriendin ken ik al mijn hele leven omdat we bij elkaar in de buurt wonen. Ik vertrouw haar met alles, zelfs met mijn leven. Ik kan altijd bij haar terecht. Mocht onze vriendschap ooit over gaan, dan breek ik echt. She's so important! We nemen binnenkort samen een tattoeage (met een diepe betekenis voor ons, don't worry, we nemen niet zomaar een tattoo)


    Here & Now

    McTrusty schreef:
    (...)
    Onze sleur omg. En de sleurpampers

    Dat is alweer een week geleden..

    Finnick schreef:
    Nee, niet echt. Ik heb wel vriendinnen bij wie ik terecht kan, maar om heel eerlijk te zijn ben ik ook gewoon geen persoon om alles te vertellen. Dat is gewoon hoe ik in elkaar zit denk ik. Meestal vertel ik dingen waar ik echt mee zit sneller aan mijn ma, omdat ik met haar een heel hechte band heb en weet dat ik haar écht kan vertrouwen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Dat is alweer een week geleden..

    De tijd gaat vlug

    hier en daar wel wat vrienden, net echt je an het.
    hier op Q heb ik ontzettend veel aan PureOsessed (:
    she's the best

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 2:08 ]


    <3333

    Ik heb een beste vriendin met wie ik veel dingen deel. We hebben echt een hele sterke vriendschap en we zouden elkaar in principe wel alles kunnen vertellen. Maar ik doe dat niet, omdat ik denk dat er altijd dingen zijn die je liever voor jezelf houdt of die je niet kunt delen.
    Ik denk ook niet dat echte vriendschap een vaste definitie heeft, iedereen ervaart het anders. Maar ik weet dat ik haar kan vertrouwen met mijn leven, dat ik midden in de nacht voor haar deur kan staan zonder dat ze boos wordt. Dat ze me steunt op mijn slechte momenten en dat zij ook niet perfect is. Maar dat we allebei heel veel om elkaar geven en van elkaar houden.


    Fuck the world, I don't care.

    Ecanus schreef:
    Ik heb er een paar =] Zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten :Y)


    Ik ook en jij bent er een :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    er is 1 iemand aan wie ik alles vertel, en die ook echt álles van mij weet, en ik van haar.
    maar ik vind dat ik haar wel kan vertrouwen aangezien we over een paar dagen al 6 jaar beste vriendinnen zijn. en ja dat is échte vriendschap vind ik.
    ( kennyfever )


    Life is a beautiful struggle

    Nightingale schreef:
    Ik heb één vriendin die mijn gezicht echt precies kan lezen, en dat is soms best fijn. Bij haar hoef ik niet te praten. Want als ik me rot voel, gaat ze gewoon naast me zitten en blijft daar net zolang zitten totdat ik vertel wat er aan de hand is. Ze is er gewoon áltijd. En ze is de enige die mijn stomme gevoel voor humor deelt. Ja, dat is wel m'n beste vriendin, denk ik.


    count the blessings