• Tja, ik vraag me altijd af wat dat is.. Hebben jullie een vriend of vriendin aan wie je alles vertelt& zij/hij steunt je door dik en dun?
    Ik heb altijd zo'n vriendin gewild maar misschien ben ik wel veel te kritisch en bestaat zulke vriendschap eigenlijk niet.

    Wat is echte vriendschap volgens jullie?

    (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 19:58 ]


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Samen lachen, samen huilen. Vertrouwen hebben in elkaar, eerlijkheid, er voor elkaar zijn in moeilijke tijden en elkaar opvrolijken.
    en nog zoveel meer...

    Ik heb er een paar :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een goede vriendschap met iemand, en het voelt voor mij in ieder geval wel zo aan :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vertel niemand álles. Anders zouden ze me zien als een nieuwe Stalin.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn beste vriendin, jezus ik weet echt niet wat ik zonder haar moet. Ik ken haar nu inmiddels 9 jaar en hebben elkaar heel onbewust op een tuinfeest leren kennen. Sindsdien zijn we onafscheidelijk. We kunnen echt álles bij elkaar kwijt en geen enkel onderwerp is 'voorschut'. We doen ook heel veel samen, komen onverwachts langs op bezoek, en hebben veel lol. Het bijzondere aan ons is denk ik dat we elkaar echt maanden lang niet zien en als we dan ineens bij elkaar aankloppen dat alles weer zo gezellig en voorheen was. Geen awkward moment of boosheid van 'waarom kwam je niet blablabla' komt dan van pas.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Mijn beste vriendin, jezus ik weet echt niet wat ik zonder haar moet. Ik ken haar nu inmiddels 9 jaar en hebben elkaar heel onbewust op een tuinfeest leren kennen. Sindsdien zijn we onafscheidelijk. We kunnen echt álles bij elkaar kwijt en geen enkel onderwerp is 'voorschut'. We doen ook heel veel samen, komen onverwachts langs op bezoek, en hebben veel lol. Het bijzondere aan ons is denk ik dat we elkaar echt maanden lang niet zien en als we dan ineens bij elkaar aankloppen dat alles weer zo gezellig en voorheen was. Geen awkward moment of boosheid van 'waarom kwam je niet blablabla' komt dan van pas.

    Dat laatste heb ik ook met mijn beste vriendin. (bloos)


    -

    zo een vriendin heb ik^.^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ja, ik heb wel zo'n beste vriend. Ik heb er eigenlijk 2.. Mijn vriendje en mijn normale beste vriend haha. Aan mijn vriendje vertel ik toch nog meer dan aan mn 'normale' vriend zeg maar :') Hij snapt mij gewoon helemaal.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, ze is heel grappig en gek maar toch kan ik met alles bij haar terecht en steunt ze me in al mijn domme plannen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik heb twee vriendinnen daarvan
    eentje ken ik al 10 jaar, die weet alles van mij en andersom steunt me nu met alles en blabla
    we zijn samen opgegroeit
    en die andere ken ik 3 jaar, en die steunt me ook ontzettend goed(H)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Echte vriendschap is, wanneer je iets tegen die persoon kan vertellen terwijl je weet dat er geen veroordelingen zijn tussen jullie. Alles is veilig bij hem/haar. Je krijgt eerlijke kritiek op de dingen die je doet, maar ondanks dat zal die persoon er altijd voor jou zijn. Je zal hem/haar missen, maar je kan elkaar ook perfect de ruimte geven.
    Het is perfect gewoon.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb veel vrienden, maar weinig échte. Er is er maar 1, of misschien 2, waar ik dingen aan vertel etc.

    Mudblood schreef:
    Ik vertel niemand álles. Anders zouden ze me zien als een nieuwe Stalin.


    Hahaha, and why is that? Nu ben ik benieuwd X´D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mudblood schreef:
    Ik vertel niemand álles. Anders zouden ze me zien als een nieuwe Stalin.


    Oeehh! ja vertel! Anders ga ik je de hele tijd bij je bijnaam noemen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb één vriendin, ongeveer één jaar, en zij steunt mij wel heel erg. Ik vertel haar dingen die ik aan niemand anders zou vertellen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vertel aan niemand alles. Ik vertel heb een klein groepje die ik vertrouw. En aan de een vertel ik het ene en aan de andere het andere


    "Ignite, my love. Ignite."