• Gisteren hoorde we een helikoter dichtbij, die is geland in een wei voor ons huis. We zijn dus gaan kijken, er stonden om straat politie-auto's, amublance's, etc. Er was dus een jonge gast aangereden, ze waren hem aan het reanimeren.
    Dat heb ik dus allemaal gezien, toen zijn ze er mee gestopt en hebben ze er dus een laken opgelegt, daarna heb ik hem daar zien liggen met dat laken.
    Niet ver daar vandaan, lag er een dood paard.
    Eerder die dag waren er twee vinken tegen het raam gevlogen, nek gebroken.
    & vandaag kom ik op school, is er vandalisme geweest op onze school.
    Dus nu hangt die vol met verf, wat ik best wel leuk vind :x
    Behalve de dooddingen niet :x


    Artikel.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Wow dat is wel heftig ja ö Sterkte!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat van dat artikel heb ik op de radio gehoord deze ochtend. Echt wel eng dat jij dat allemaal op deze paar dagen hebt meegemaakt, of ja. je weet wel.


    Some people make the world special just by being in it

    Sterkte. Het lijkt me vreselijk om zoiets te zien. (flower)


    it's so empty living behind these castle walls

    Highway schreef:
    Wow dat is wel heftig ja ö Sterkte!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ferb schreef:
    Dat van dat artikel heb ik op de radio gehoord deze ochtend. Echt wel eng dat jij dat allemaal op deze paar dagen hebt meegemaakt, of ja. je weet wel.

    Zo'n domme straat, en zo moordend. Bijna twee jaar geleden is mijn buurmeisje overleden. Toen ze naar haar examen fietste, aangereden door een camion.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    wow sterkte!!!!!


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Wow, dat is inderdaad enorm heftig! Heel veel sterkte! ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is echt heftig, veel sterkte.(flower)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vanishing schreef:
    (...)
    Zo'n domme straat, en zo moordend. Bijna twee jaar geleden is mijn buurmeisje overleden. Toen ze naar haar examen fietste, aangereden door een camion.

    Wow, heftig. Zie maar dat jij goed oplet voor camions. Ghéhe. (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    (...)
    Wow, heftig. Zie maar dat jij goed oplet voor camions. Ghéhe. (flower)

    Tsja, daar ben ik nu inderdaad wel een beetje bang voor :$


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Je kan jezelf proberen voor te houden dat alles om een reden gebeurd...

    In elk geval sterkte, ik kan me goed voorstellen hoe zulke dingen een groot impact kunnen achterlaten!(flower)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wow zeer heftig ;o Sterkte he.

    Btw, wij zagen gister of eergister zo'n trauma-helikopter over ons huis gaan en hij landde bij ons in de buurt o;


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Vanishing schreef:
    (...)
    Tsja, daar ben ik nu inderdaad wel een beetje bang voor :$

    Gelukkig heb je mij nog, als beschermengel, hé. Ghéhe (flower) Oke, on topic, ik hoop dat het hiermee ophoudt daar in jou buurt met al die ongevallen, of hoe kun je dat allemaal noemen. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Penotti schreef:
    Wow zeer heftig ;o Sterkte he.

    Btw, wij zagen gister of eergister zo'n trauma-helikopter over ons huis gaan en hij landde bij ons in de buurt o;

    Bij ons lande hij gewoon op de wei voor ons huis, echt ik dacht dat hij ging neerstuiken, dus ik ging gaan kijken. Wat zag ik, dat het voor een hééél andere reden was.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Vanishing schreef:
    (...)
    Bij ons lande hij gewoon op de wei voor ons huis, echt ik dacht dat hij ging neerstuiken, dus ik ging gaan kijken. Wat zag ik, dat het voor een hééél andere reden was.

    o:
    ik weet nog steeds niet waarom die er helikopter was. maarjha xd

    [ bericht aangepast op 25 mei 2010 - 21:50 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.