• Ik ben verliefd geworden. Zomaar, toen ik vanavond een jongen zag die ik al jaren niet meer had gezien. Hij had fantastische bruine ogen en het was alsof duizend vlinders door mijn buik kolkten en over elkaar buitelden.
    Terwijl het eigenlijk een jongen is die echt in alles een tegenpool van me is. Maar op dit moment kan ik alleen maar zwijmelen over zijn bruine ogen, die me ontzettend in de war maakten.
    Ik moet constant grijnzen en zelfs mijn moeder vroeg argwanend wat er met me was.
    L'amour... (bloos)

    Alleen één probleempje; mijn ouders vinden die jongen niet goed voor mij. Want hij is zogenaamd te boers voor mij. Le wtf?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awww, wat schattig. Ik ben vertederd door je :'DD
    Maar ahh, dat je ouders hem niet goed vinden. Mannekes, ik dacht dat die periodes algauw verder weg zouden gaan trekken, dit is niet meer de jaren '50. :-)
    Je ouders zullen zich er we bij neer leggen uiteindelijk? En je weet nooit hoe een persoon mensen kan verrassen (:

    Ik duim iig voor je :Y)

    Negeer het. Jij wilt toch met hem daten en niet je ouders? Nou ik zou zeggen kijk eerst of het klikt! Veel succes! Oeh bruine ogen daar val ik dus ook op vooral waar je uren lang naar kan staren alsof de wereld om je heen is verdwenen en jullue de enigste die nog bestaan zijn.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Naaaaaaaawh, dat is zo verschrikkelijk schattig! Heb je ook contact met hem enzo? GO FOR IT! *O*

    Aahw wat mooi! En laat je ouders maar praten. Kijk, als het nou een pooier was, oké :'D Maar te boers is echt een veel te slap excuus.

    Go for it, girl! *O*


    ars moriendi

    Hihi, ik heb ook een zwak voor bruine johnny depp ogen

    En je ouders kunnen liefde toch niet tegenhouden hoor ;)


    Here & Now

    Hmpf, mijn bruine ogen zijn mooier :Y)

    Is onvangbare Dusley gevangen door een jongen? :P


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    Hmpf, mijn bruine ogen zijn mooier :Y)

    Is onvangbare Dusley gevangen door een jongen? :P

    Sorry Alwin, jouw ogen zijn natuurlijk het mooiste!
    Ja, ik ben als een blok gevallen voor die jongen. :'D
    Ik kon alleen maar stotteren en rood worden. Oh, wat voelde ik me klunzig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Sorry Alwin, jouw ogen zijn natuurlijk het mooiste!
    Ja, ik ben als een blok gevallen voor die jongen. :'D
    Ik kon alleen maar stotteren en rood worden. Oh, wat voelde ik me klunzig.


    Pfff, ik zou het hem rustig aan vertellen. Als zo'n spetterende blondine hem verteld dat hij haar tot een hoopje stotterend en klunzig verlangen heeft gereduceerd met een blik gaat ie nog eens rare ideeen krijgen in zijn hoofd xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Awh,dat is zo lief


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Meddows schreef:
    Aahw wat mooi! En laat je ouders maar praten. Kijk, als het nou een pooier was, oké :'D Maar te boers is echt een veel te slap excuus.

    Go for it, girl! *O*


    Firm believer of all that is magic

    McTrusty schreef:
    Awww, wat schattig. Ik ben vertederd door je :'DD
    Maar ahh, dat je ouders hem niet goed vinden. Mannekes, ik dacht dat die periodes algauw verder weg zouden gaan trekken, dit is niet meer de jaren '50. :-)
    Je ouders zullen zich er we bij neer leggen uiteindelijk? En je weet nooit hoe een persoon mensen kan verrassen (:


    Save me from myself.

    Dursley schreef:
    Naaaaaaaawh, dat is zo verschrikkelijk schattig! Heb je ook contact met hem enzo? GO FOR IT! *O*


    Big girls cry when their hearts are breaking

    McTrusty schreef:
    Ik duim iig voor je :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik hoop dat het goed komt
    bij mij is het nog niet lang gedaan om dat we allebei strenge ouders hebben dusja