• Tja, ik vraag me altijd af wat dat is.. Hebben jullie een vriend of vriendin aan wie je alles vertelt& zij/hij steunt je door dik en dun?
    Ik heb altijd zo'n vriendin gewild maar misschien ben ik wel veel te kritisch en bestaat zulke vriendschap eigenlijk niet.

    Wat is echte vriendschap volgens jullie?

    (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 19:58 ]


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Mijn beste vriendin ken ik al zo'n zeven jaar. Ik zou ook niet alles aan haar vertellen - ik denk niet dat je ooit alles aan iemand kunt vertellen - maar ik kan wel veel bij haar kwijt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn vriend.

    Ik ken hem al sinds ik 11 maanden was en hij was mijn beste vriend voordat hij mijn vriendje werd.

    We vertellen elkaar altijd alles en ik weet alles van zijn leven en hij van de mijne.


    Ook met mijn stiefbroer heb ik dezelfde band alleen mijn stiefmoeder stookt daar nu een beetje tussen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 21:16 ]

    Echte vriendschap is volgens mij als je elkaar zo goed kunt vertrouwen dat je iedere gedachte wel met elkaar kunt delen, en dat de ander daar precies op die manier die jij fijn vindt op reageert, dat je goed met elkaar kunt lachen, gewoon niet uitgepraat raakt of geen ongemakkelijke stiltes hebt. Iemand die jou altijd steunt en opbeurt, no matter what. Ik zie het eigenlijk als liefde, maar dan toch anders. Ik heb echte vriendschap leren kennen toen ik mijn beste vriend ontmoette <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn allerbeste vriendin kan ik alles vertellen en zij mij. Wehebben lol om alle droge dingen en zo, maar ik wil haar mijn kutdingen niet vertellen omdat ze zich dan zorgen gaat maken en dat wil ik niet, omdat ik niemandwil teleurstellen.


    SLOAN.

    Ik heb een vriendin tegen wie ik veel kan zeggen, alleen niet alles. Ik kan niet alles tegen haar zeggen maar dat licht aan mij en niet aan haar.
    Zij is een echte vriendin.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vertel tegen niemand alles, al heb ik nu 2 mensen waartegen ik wel heel veel kan zeggen, waarmee ik serieus kan zijn en ook heel erg kan lachen, dat heb ik voorheen niet echt gehad en daar ben ik echt dankbaar om.


    Your make-up is terrible

    Heb ik niet nodig, ik schrijf dingen op, en mijn zusje kan ik alles vertellen. Maar als ik echt behoefte heb aan zulke dingen, kan ik veel mensen vinden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb geen beste vriendin en ook niet zo'n vriendschap.


    Olive

    Ik heb één vriendin die mijn gezicht echt precies kan lezen, en dat is soms best fijn. Bij haar hoef ik niet te praten. Want als ik me rot voel, gaat ze gewoon naast me zitten en blijft daar net zolang zitten totdat ik vertel wat er aan de hand is. Ze is er gewoon áltijd. En ze is de enige die mijn stomme gevoel voor humor deelt. Ja, dat is wel m'n beste vriendin, denk ik.


    It's time to be happy again.

    Ik vertel en deel alles met mijn beste vriend & beste vriendin. Ze zijn beide al 10 en 7 jaar in me leven. Ik vertrouw ze blind.


    I love you Tim

    dat je die persoon echt alles kan vertellen zonder je te hoeven schamen of bang hebben dat iedereen het te weten komt (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ken een goeie vriend al 3 jaar ofzo ? en kan alles aan hem kwijt en hij ook bij mij (: en vaak zat lol enzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik zag ooit dit plaatje en het is zooo waar!!:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Hastings schreef:
    Ik heb één vriendin die ik al 10 jaar ken, m'n absolute beste vriendin die alles over me weet (: Ondanks al het serieuze dat ik bij haar kwijt kan, hebben we nog steeds constant fun :')


    the same


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Echte vriendschap is als je kan dollen en trollen met elkaar. (cat)