• Tja, ik vraag me altijd af wat dat is.. Hebben jullie een vriend of vriendin aan wie je alles vertelt& zij/hij steunt je door dik en dun?
    Ik heb altijd zo'n vriendin gewild maar misschien ben ik wel veel te kritisch en bestaat zulke vriendschap eigenlijk niet.

    Wat is echte vriendschap volgens jullie?

    (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 19:58 ]


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik heb één vriendin die ik al 10 jaar ken, m'n absolute beste vriendin die alles over me weet (: Ondanks al het serieuze dat ik bij haar kwijt kan, hebben we nog steeds constant fun :')

    Ik heb vaak zat vriendinnen gehad die ik dácht te vertrouwen, maar achter mijn rug om werd alles doorgelult en vanalles over me geroddelt. Tot nu toe zijn de enige mensen die ik véel (niet alles) durf te vertellen en die me werkelijk steunen en ik hun, die komen van Quizlet.


    Let it come and let it be

    Aan mijn beste vriend vertel ik álles. Vertrouw hem ook volledig (bloos)


    -

    Ikke heb! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat dacht ik, al vijf jaar lang. Maar die heeft laatst iets geflikt en nu ben ik daar een beetje klaar mee. Maar ja ik heb vriendinnen waar ik alles tegen vertel.


    To infinity and beyond •

    Ik heb een beste vriendin die ik bijna alles vertel
    sommige dingen zijn gewoon te moeilijk en wil ik voor mezelf houden


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik heb één vriendin die ik nu 7 jaar ken ^^ en we hebben nog nooit ruzie gehad, ik weet zogoed als alles van haar & zij van mij. We begrijpen elkaar & voelen elkaar vaak ook aan, maar sommige dingen vertel ik liever niet aan iemand...
    Dus ja, ik denk dat het bestaat, je moet gewoon de juiste vinden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hastings schreef:
    Ik heb één vriendin die ik al 10 jaar ken, m'n absolute beste vriendin die alles over me weet (: Ondanks al het serieuze dat ik bij haar kwijt kan, hebben we nog steeds constant fun :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hastings schreef:
    Ik heb één vriendin die ik al 10 jaar ken, m'n absolute beste vriendin die alles over me weet (: Ondanks al het serieuze dat ik bij haar kwijt kan, hebben we nog steeds constant fun :')


    Morgaaaan, isn't it? Ik wou dat ik zo'n vriendin had. D:

    Ik had vroeger zo'n echte vriendin op de basisschool, maar die ging naar een andere school dan mij. Af en toe zie ik d'r nog wel omdat ze heel dichtbij woont, maar echt spreken doen we niet meer. Als we dan toch een praatje maken, is 't wel weer altijd gezellig.
    Nu heb ik wel vriendinnen op school waarmee je dan praat, maar echt helemaal alles vertellen, nee, dat doe ik niet echt tegen iemand..


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Ik had vroeger zo'n echte vriendin op de basisschool, maar die ging naar een andere school dan mij. Af en toe zie ik d'r nog wel omdat ze heel dichtbij woont, maar echt spreken doen we niet meer. Als we dan toch een praatje maken, is 't wel weer altijd gezellig.
    Nu heb ik wel vriendinnen op school waarmee je dan praat, maar echt helemaal alles vertellen, nee, dat doe ik niet echt tegen iemand..


    Dat heb ik dus ook (huil)


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Nee, niet echt. Ik heb wel vriendinnen bij wie ik terecht kan, maar om heel eerlijk te zijn ben ik ook gewoon geen persoon om alles te vertellen. Dat is gewoon hoe ik in elkaar zit denk ik. Meestal vertel ik dingen waar ik echt mee zit sneller aan mijn ma, omdat ik met haar een heel hechte band heb en weet dat ik haar écht kan vertrouwen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb een vriend aan wie ik bijna alles kan zeggen, maar ik vraag me af in hoeverre het een goede vriend is aangezien hij me niet eens vroeg hoe mijn vakantie was geweest (joehoe). En ik heb het idee dat ik hem de laatste tijd steeds moet gaan aanspreken en dat vertik ik. De laatste keer dat we mekaar spraken was +- 3 weken terug. Een vriendschap moet van twee kanten komen en niet dat de één achter de ander z'n reet aanloopt.
    Met kerst had ik hem samen met de kaart een prachtige brief geschreven met daarin dat hij me in de afgelopen maanden zo'n beetje had genegeerd en dat dit het laatste was dat hij van me zou horen als dat nog zo door zou gaan. Dus ik me voorbereiden op een flinke klap, maar ik kreeg bericht terug dat ik daarin gelijk had en dat hij niet alleen mij, maar ook anderen heeft laten zitten.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb zo 1 vriendin. En ik weet gewoon dat wij binnen 10 jaar nog steeds vriendinnen zijn. Je hebt dat gevoel dat je bij anderen niet hebt. =P
    Ook al ga je iets anders studeren/andere school, je hebt nog steeds superveel contact. Je hebt zo'n hechte band met elkaar, dat je elkaar gewoon na een tijd begint te missen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die had ik.. We hadden zó veel fun samen en konden elkaar álles, maar dan ook echt alles vertellen.
    Helaas is het kapot gegaan.. Maar daar heb ik vrede mee, we zijn beide heel erg veranderd en het ging niet meer van zelf.
    Nu heb ik wel normale vrienden zegmaar, maar niemand tegen wie ik echt alles zeg, daarvoor vertrouw ik ze niet genoeg.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42