• Ik bedoel, het is heus wel normaal om zoiets te nemen, en je kan opeens weggaan waardoor je geen abo wilt nemen ofzo. Maar na vakantie, kun je toch wel een abo nemen? Want het is erg frustrerend om niet te zien wie je verhaal leest. -.-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik neem een bladwijzer op een verhaal als ik er aan begin terwijl het verhaal al meerdere hoofdstukken heeft. Dan kan ik verder lezen bij het hoofdstuk waar ik gebleven ben.

    +

    Als ik een verhaal tegen kom die ik wel wil lezen maar geen tijd/zin heb om te lezen neem ik een bladwijzer en ga ik lezen zodra ik tijd heb.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Neleehx schreef:
    Ik neem bladwijzer als ik bezig ben een verhaal aan het lezen, maar nog niet aan het einde ben... als ik aan het einde ben neem ik vaak een abo...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    hortons schreef:
    Nou, ik neem een bladwijzer als een verhaal al een hele tijd aan de gang is en ik nog alles moet lezen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb die bladwijzers nooit gesnapt dus gebruik die ook niet.

    Hoe gebruik je een bladwijzer.. Hoe werkt dat?


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    P1kachu schreef:
    Ik lees zo ontiegelijk veel storys waardoor ik het vervelend vind om een abo te nemen, dan krijg ik steeds een overvolle mailbox.
    En met bladwijzer ga ik gewoon steeds het verhaal dat ik lezen wil bij langs om te kijken of er al een nieuw hoofdstuk bij is. En is dat er niet ga ik gewoon naar de volgende story waar ik een bladwijzer op heb.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik gebruik een bladwijzer om te onthouden aan welk hoofdstuk ik zit wanneer het een lange story is. Wanneer ik alle hoofdstukken heb ingehaald, neem ik een abo.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik vind een bladwijzer anders heel handig. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    hortons schreef:
    Nou, ik neem een bladwijzer als een verhaal al een hele tijd aan de gang is en ik nog alles moet lezen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    hortons schreef:
    Nou, ik neem een bladwijzer als een verhaal al een hele tijd aan de gang is en ik nog alles moet lezen.


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    hortons schreef:
    Nou, ik neem een bladwijzer als een verhaal al een hele tijd aan de gang is en ik nog alles moet lezen.

    Daarom en ik heb al genoeg abo's ^^
    Als ik een verhaal echt geweldig vind,neem ik een abo
    Als het gewoon goed is,zet ik een bladwijzer c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik neem bijna geen abo's meer, meestal bladwijzers. Ik lees bijna nooit mijn mails.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    mischien omdat het hun een leuk verhaal lijkt, maar ze geen berichten willen omdat ze het toch pas lezen als ze zich vervelen ofo.. weet ik veel. ik neem altijd abo's en bladwijzers zodat ik ook weet waar ik gebleven ben :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Smexy schreef:
    Hoe gebruik je een bladwijzer.. Hoe werkt dat?

    gewoon, je leest een hoofdstuk en daarboven staat: favoriet, abo, bladwijzer enz
    dan klik je bladwijzer aan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.