• Ik bedoel, het is heus wel normaal om zoiets te nemen, en je kan opeens weggaan waardoor je geen abo wilt nemen ofzo. Maar na vakantie, kun je toch wel een abo nemen? Want het is erg frustrerend om niet te zien wie je verhaal leest. -.-

[ topic verplaatst door een moderator ]

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik neem gewoon beide. Een abo als het verhaal echt goed is en dan ook nog eens een bladwijzer om aan te duiden waar ik precies zit, want ik check mijn mail toch nooit.

[ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 13:33 ]

And in that moment, we were infinite.

CountMeIn schreef:
    (...)
    Jézus zeg, doe niet zo obsessed! Zo laat je echt merken dat je puur schrijft om de lezers.

Alsof anderen dat niet doen, het motiveert mensen als je reacties krijgt. En je hoeft me heus niet gelijk aan te vallen? -.-'

IMSWAG schreef:
    Daarvoor zie je nu ook hoeveel bladwijzers je hebt. ^^

Big girls cry when their hearts are breaking

IMSWAG schreef:
    (...)

Inderdaad. Als je zo gaat doen krijg je geen reacties, hoor.

Dit topic was puur voor de bladwijzer, niet voor de reacties. Al zijn die ook belangrijk.

hortons schreef:
    Nou, ik neem een bladwijzer als een verhaal al een hele tijd aan de gang is en ik nog alles moet lezen.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

hortons schreef:
    Nou, ik neem een bladwijzer als een verhaal al een hele tijd aan de gang is en ik nog alles moet lezen.

Of als er een nieuw deel is en ik heb effe geen zin om te lezen. D:

None but ourselves can free our minds.

Ik neem bijna nooit een abonnement op een verhaal. Alleen als ik uitzonderlijk goede verhalen lees. (:

"Well, well. Look who we've got here!"

hortons schreef:

Daarom dus ^^

Ik zet bladwijzers bij verhalen die
    a) al heel ver zijn en waar ik alles nog van moet lezen
    b) waarvan ik niet zeker ben of ik het wil lezen, en het maar achter hou voor als ik me verveel
    c) die me aanspreken, maar ik op dat moment geen tijd/zin heb om het te lezen, maar het niet kwijt wil raken c:

[ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 13:48 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Uneventful schreef:
    (...)

Alsof anderen dat niet doen, het motiveert mensen als je reacties krijgt. En je hoeft me heus niet gelijk aan te vallen? -.-'

Ja, ik vind het ook leuk om een reactie te krijgen. Maar zie je mij er zó bij lopen?
          En als jij gewoon normaal zou doen, dan zou ik ook niet aanvallend op jou hoeven zijn. Als ik een van jouw stories zou leven, en ik zag dit staan. Meteen dat ik zou stoppen. Hier kan ík en vele anderen dus echt niet tegen. Je schrijft alleen omdat je er complimentjes over wilt, niet over jezelf. Dat maak je nou wel héel duidelijk.

Let it come and let it be

CountMeIn schreef:
    (...)
    Ja, ik vind het ook leuk om een reactie te krijgen. Maar zie je mij er zó bij lopen?
          En als jij gewoon normaal zou doen, dan zou ik ook niet aanvallend op jou hoeven zijn. Als ik een van jouw stories zou leven, en ik zag dit staan. Meteen dat ik zou stoppen. Hier kan ík en vele anderen dus echt niet tegen. Je schrijft alleen omdat je er complimentjes over wilt, niet over jezelf. Dat maak je nou wel héel duidelijk.

Hoe weet jij dat ik schrijf om complimentjes te krijgen? Er zijn ook van die dagen dat ik gewoon normaal schrijf, maar als je een paar dagen helemaal geen reacties krijgt dan gaat je motivatie ook weg. Dan is het alsof je schrijft voor niks, terwijl je de abo aantal wel omhoog ziet gaan. En dat kan je ook blij maken, maar dit is gewoon mijn mening. En ik doe normaal, je mocht je mening uiten of niet? Dan hoef je echt niet afgekapt te worden door iemand die het beter 'weet' ?

Ik wil wel weten waar ik gebleven ben met lezen bij een verhaal. Ik neem alleen een abo op een verhaal die ik ook daadwerkelijk wil volgen.

hortons schreef:

comfort in c h a o s

Ik heb altijd bladwijzers en nee, ik reageer (bijna) nooit.
    Ik haat al die mails en zo kan ik lezen wanneer ik zin heb.

Never run out of reasons to smile...

hortons schreef:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.