• Dat Brenda Song en Trace Cyrus een koppel zijn.



    Welke bestaande sterrenkoppels hadden jullie nooit verwacht?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 16:17 ]


    <3

    serieus?


    They fell in love, didn't they?

    Ze krijgen toch een kind??


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tja tegenpolen trekken mekaar aan.

    Ik ken geen sterrenkoppels.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ze is ook zwanger van hem (joehoe)


    -

    Hustle schreef:
    serieus?


    Ja, en ik zag op msn.nl dat ze samen een kind krijgen.


    <3

    Ik ben waarschijnlijk dom omdat ik beiden niet ken, maar die dude ziet eruit alsof hij 20 jaar ouder is.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wow. Dat zijn echt twee verschillende mensen hahaha.


    To infinity and beyond •

    Anitaaa schreef:
    Ik ben waarschijnlijk dom omdat ik beiden niet ken, maar die dude ziet eruit alsof hij 20 jaar ouder is.


    Zij is van Zack & Cody en hij is de broer van Miley Cyrus, geloof ik.


    To infinity and beyond •

    MrsLovett schreef:
    Tja tegenpolen trekken mekaar aan.

    Ik ken geen sterrenkoppels.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vind die kerel eruitzien als een drugaddict, terwijl zij er juist wel fatsoenlijk uitziet. Inderdaad apart in mijn ogen :]
    Ben niet zo bekend in dat hele celebwereldje, so don't ask me :] Ik weet nog net dat die William en Katherine zijn getrouwd..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind de broer van miley cyrus echt lelijk ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Zij is van Zack & Cody en hij is de broer van Miley Cyrus, geloof ik.


    idd, maar Trace Cyrus is ook van Metro Station


    <3

    Trace is halfbroer van Miley Cyrus,gheheh. Blijkbaar trekken tegepolen elkaar aan. Maar dan moet Trace haar optillen als hij haar wil zoenen, want hij is zo lang en zij zo kort.Waar heeft Brenda Song juist hem gekozen? Niet beledigend bedoelt maar Miley Cyrus je halfbroer ziet eruit als een drug-junkie


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Trace is halfbroer van Miley Cyrus,gheheh. Blijkbaar trekken tegepolen elkaar aan. Maar dan moet Trace haar optillen als hij haar wil zoenen, want hij is zo lang en zij zo kort.Waarom heeft Brenda Song juist hem gekozen? Niet beledigend bedoelt maar Miley Cyrus je halfbroer ziet eruit als een drug-junkie


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik had dit nooit verwacht. O_o