• Ik bedoel, het is heus wel normaal om zoiets te nemen, en je kan opeens weggaan waardoor je geen abo wilt nemen ofzo. Maar na vakantie, kun je toch wel een abo nemen? Want het is erg frustrerend om niet te zien wie je verhaal leest. -.-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap het goede nut er eigenlijk niet van maar ok :3


    Life's a voyage that's homeward bound

    Nou, ik neem een bladwijzer als een verhaal al een hele tijd aan de gang is en ik nog alles moet lezen.


    <3

    Daarvoor zie je nu ook hoeveel bladwijzers je hebt. ^^

    Ik lees zo ontiegelijk veel storys waardoor ik het vervelend vind om een abo te nemen, dan krijg ik steeds een overvolle mailbox.
    En met bladwijzer ga ik gewoon steeds het verhaal dat ik lezen wil bij langs om te kijken of er al een nieuw hoofdstuk bij is. En is dat er niet ga ik gewoon naar de volgende story waar ik een bladwijzer op heb.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou, neem nou mijn beste vriendin.
    Die had vroeger op meer dan 100 verhalen een abo. En ze schreven allemaal dus als ze haar mail wilde checken dan was hij overvol. En ze bekeek haar mail al niet zo vaak.
    Dus daarom heeft ze een bladwijzer om als ze zin heeft, verder te kunnen lezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    Nou, neem nou mijn beste vriendin.
    Die had vroeger op meer dan 100 verhalen een abo. En ze schreven allemaal dus als ze haar mail wilde checken dan was hij overvol. En ze bekeek haar mail al niet zo vaak.
    Dus daarom heeft ze een bladwijzer om als ze zin heeft, verder te kunnen lezen.


    En geeft ze een reactie?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    i dunno


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Bladwijzer is een boekenleggen maar dan digitaal.


    Let it come and let it be

    Uneventful schreef:
    (...)

    En geeft ze een reactie?

    Jézus zeg, doe niet zo obsessed! Zo laat je echt merken dat je puur schrijft om de lezers.


    Let it come and let it be

    Ik neem altijd een bladwijzer. Ander krijg ik allemaal mailtjes als ik een abo neem haha. En dat is vrij irritant --'


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Jézus zeg, doe niet zo obsessed! Zo laat je echt merken dat je puur schrijft om de lezers.


    Inderdaad. Als je zo gaat doen krijg je geen reacties, hoor.

    Ik neem bladwijzer als ik bezig ben een verhaal aan het lezen, maar nog niet aan het einde ben... als ik aan het einde ben neem ik vaak een abo...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MyDrugIsYou schreef:
    Ik neem altijd een bladwijzer. Ander krijg ik allemaal mailtjes als ik een abo neem haha. En dat is vrij irritant --'


    je kan dat instellen hé dat je geen mails daarvan krijgt...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    hortons schreef:
    Nou, ik neem een bladwijzer als een verhaal al een hele tijd aan de gang is en ik nog alles moet lezen.

    Ook, en als ik weg ben, houd ik mijn abo, maar weet ik achteraf vaak niet meer waar ik gebleven ben, dus is zo'n bladwijzer handig (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Neleehx schreef:
    (...)

    je kan dat instellen hé dat je geen mails daarvan krijgt...


    Dan kun je net zo goed een bladwijzer doen, hé?