• Wedden dat 90% van jullie fout dacht bij die titel.

    Hee maar serieus mensjes, ik zit nu al ongeveer anderhalf jaar te denken aan een subtiele tatoeage. Het moet dan deze kroon in het midden worden (alleen de kroon dus, niet deze hele tekening x')



    Het word een klein, subtiel en niet gekleurd tattootje. De reden ervoor is mijn levensinspiratie Freddie Mercury. (:

    Maar wat vinden jullie nou de mooiste plek op je lichaam om een kleine tattoo te zetten? I want to keep it subtile.. (:


    ars moriendi

    Captain schreef:
    (...)
    Nee, niet mijn hele leven, maar ik ben er wel héél erg mee bezig. :'D
    Maar er zal een tijd komen waarin ik het voor een tijde niet meer zal doen, maar ik wil het op een of andere manier nog steeds dicht bij me hebben, en daarom heb ik besloten om een tattoo te nemen en mijn mama er nooit over vertellen hahaha. :'D

    Hahaha dat laatste doet het 'em. _O_ Dan moet je hem op een hele sneaky plek zetten (bat)


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Hahaha dat laatste doet het 'em. _O_ Dan moet je hem op een hele sneaky plek zetten (bat)

    De binnenkant van mijn linkerpols. En dan altijd lange mouwen dragen. Of zeggen dat ik het met mijn eyeliner heb getekend. x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind hem op je schouderblad denk ik het mooiste, of op je voet. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Captain schreef:
    (...)
    De binnenkant van mijn linkerpols. En dan altijd lange mouwen dragen. Of zeggen dat ik het met mijn eyeliner heb getekend. x'D

    De binnekant van je pols lijkt me idd een goede plaats. Ik zit zelf echt te twijfelen tussen die plek of op mijn enkel/zijkant van mijn voet.


    ars moriendi

    Het is jóuw tatoeage, dus het moet een plek zijn die je zelf hebt uitgekozen en niet een plek die door anderen is gekozen. Maar goed, zo denk ik erover. :-)


    Rated by prejudice.

    Convicted schreef:
    Het is jóuw tatoeage, dus het moet een plek zijn die je zelf hebt uitgekozen en niet een plek die door anderen is gekozen. Maar goed, zo denk ik erover. :-)

    Daar ben ik het helemaal mee eens! Uiteindelijk word het ook echt geen 'meeste stemmen gelden' of zoiets ;D T'is meer om ideeën op te doen (:


    ars moriendi

    Illuminati schreef:
    Ik vind de pols, binnenarm, voet, nek of bij je heupen het mooist :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tortuga schreef:
    (...)
    De binnekant van je pols lijkt me idd een goede plaats. Ik zit zelf echt te twijfelen tussen die plek of op mijn enkel/zijkant van mijn voet.

    Ma pfoee, alléé, je voet. x)
    Dat vind ik zo'n rare plek eig... Ik zou het niet op mijn voet doen, ik wil het liever binnen handbereik (en oogbereik).


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ma pfoee, alléé, je voet. x)
    Dat vind ik zo'n rare plek eig... Ik zou het niet op mijn voet doen, ik wil het liever binnen handbereik (en oogbereik).

    Jaa, das ook de reden dat ik het miss niet wil.. =/ Hmm lastig.. maargoed, daarvoor is dit topic, om op ideeen te komen :') Ik begin steeds meer te voelen voor een lief klein Queenkroontje op de onderkant van mijn pols though ;D


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Daar ben ik het helemaal mee eens! Uiteindelijk word het ook echt geen 'meeste stemmen gelden' of zoiets ;D T'is meer om ideeën op te doen (:

    Haha, oké. Nou ja, ik heb 'n tatoeage in mijn nek. :-) Dat valt op zich goed te bedekken voor mijn werk.


    Rated by prejudice.

    je enkel(Y)

    aan de binnenkant van je pols vind ik wel mooi, maar dat valt wel op. :3


    Save me from myself.

    Je heupen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    C18 schreef:
    Ik dacht meteen aan een plaats voor een tatoeage! *O*
    Schouder.


    Alis volat propriis.

    Ergens waar je het zelf kan zien. Op je arm bijvoorbeeld. Als je het zelf niet kan zien, dan is er niet veel aan vind ik:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.