• Het is mij opgevallen dat veel mensen vaak een writersblock hebben of niet verder kunnen met hun verhaal, terwijl andere mensen gewoon ideeën te veel hebben, zelfs voor andermans verhalen.
    Misschien is het een goed idee om een soort van Helpdesk te openen waarin je (net zoals bij bèta readers) hulp kunt vragen voor jou situatie, waarna je dan geholpen word.
    Dan zou diegene een aantal ideeën toegestuurd kunnen krijgen, waaruit ze zelf dan kunnen kiezen of ze het willen gebruiken of niet.
    Nu weet ik ook wel dat je dan ook kans hebt op een slecht idee, maar mijn ervaring is dat je van slechte ideeën van anderen zelf wel goede ideeën kunt krijgen.
    Ik weet in elk geval van mezelf dat ik vaak veel mensen weet te helpen wanneer ze vastzitten met hun verhaal...
    Is dit een goed idee? Let me know!!

    Het bleek dus dat veel schrijvers het een goed idee vonden, maar eigenlijk alle bèta readers vonden het nogal dubbelop. Dus leek het me het beste om maar zelf zoiets op te starten in het forum.
    Link

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 1:16 ]


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    ik vind het wel een goed idee, maar dan zou het wel voor meerdere hoofdstukken kunnen vind ik


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat is wel handig, voor! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat is er toch al?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat is er toch al?

    nee, ze bedoelt een topic waar je geholpen word met je eigen writersblock

    voor


    Cool, neat, swell -Cry

    Oublier schreef:
    (...)
    nee, ze bedoelt een topic waar je geholpen word met je eigen writersblock

    voor

    Daar dient dat topic toch voor? x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Daar dient dat topic toch voor? x)

    nee, dat zijn tips voor als je er een hebt
    maar zij bedoelt een forum waar ze kan zeggen waarmee je vast zit en dan wordt je geholpen door andere mensen die je ideen geven


    Cool, neat, swell -Cry

    Oublier schreef:
    (...)
    nee, dat zijn tips voor als je er een hebt
    maar zij bedoelt een forum waar ze kan zeggen waarmee je vast zit en dan wordt je geholpen door andere mensen die je ideen geven

    Nja, dan krijg je toch altijd gelijkwaardige reacties?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bloomsbury schreef:
    Dat is wel handig, voor! *O*


    Ik haat Cheerful :D

    Voor(Y)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wauw, wat een leuk idee!


    Where there is a sea there are pirates...

    Voor


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    nou ja, als mensen vast zitten kunnen ze hun probleem ook droppen op het forum en reactie afwachten? is een beetje dubbel om een 'helpdesk' te openen, want niet iedereen met veel inspiratie zal voor ieder verhaal een verhaallijn hebben.

    Het is een leuk idee, maar het lijkt me wel genoeg als mensen het gewoon op het forum droppen hoor. Ik bedoel, wie moeten deze mensen dan gaan helpen? Moeten daar dan speciale mensen voor komen die worden uitgezocht omdat ze vol ideeën zouden zitten? Dan kan je toch beter gewoon het forum proberen, heb je veel meer kans dat je echt geholpen wordt en dan hoef je niet moeilijk te gaan doen door een hele helpdesk te maken.
    Sorry, het is nogmaals een enorm leuk idee, maar ik ben tegen.


    “Love is a contradiction.”

    Hel schreef:
    nou ja, als mensen vast zitten kunnen ze hun probleem ook droppen op het forum en reactie afwachten? is een beetje dubbel om een 'helpdesk' te openen, want niet iedereen met veel inspiratie zal voor ieder verhaal een verhaallijn hebben.

    Sorry, ben tegen.