• Wedden dat 90% van jullie fout dacht bij die titel.

    Hee maar serieus mensjes, ik zit nu al ongeveer anderhalf jaar te denken aan een subtiele tatoeage. Het moet dan deze kroon in het midden worden (alleen de kroon dus, niet deze hele tekening x')



    Het word een klein, subtiel en niet gekleurd tattootje. De reden ervoor is mijn levensinspiratie Freddie Mercury. (:

    Maar wat vinden jullie nou de mooiste plek op je lichaam om een kleine tattoo te zetten? I want to keep it subtile.. (:


    ars moriendi

    Queen <3
    Ik zou dat beneden op je rug zetten of op een bovenarm. :3


    Let the Night embrace you

    Pols, zeker weten pols

    achter je oor, de binnenkant van je voet (daar ga ik ook iets van me favo band plaatsen) onder je borst (ga ik ook iets plaatsen, over mijn inspiratie dan :p)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik denk dat deze heel mooi in je nek zou staan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Enkel, Pols, nek achterkant alhoewel.. zijkant lijkt me ook mooi..
    ehm, rond je heup ergens


    Trouwens hoe wil je bij die titel fout denken/

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 21:11 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ga ook als ik 18 word een tattoo laten zetten van iets wat àlles voor me betekent, en het wordt ook subtiel en niet al te groot en ik ga het zetten op de binnenkant van mijn linkerpols. Zo kan ik er elke dag naar kijken en nooit vergeten terwijl anderen het niet zo snel kunnen zien, omdat het aan de binnenkant is, dicht tegen je aan. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Bytheway, I LOVE Queen. Zij hebben mij door de moeilijkste tijden van mijn leven geholpen en ik ben zo dankbaar. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Nek, schouder, heup, pols of enkel (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    schouder


    You can't not look cool with a crossbow.

    LIEFDE VOOR QUEEN <3
    OT: Zoals al genoemd; in je nek, op je heup, binnenkant pols, schouder, enkel (:
    Persoonlijk zou ik gaan voor pols of schouder (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 22:09 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JChoo schreef:
    Pols, zeker weten pols

    Ik vind dat je alleen op je pols moet doen het zou dan echt leuk staan!


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Anitaaa schreef:
    Je enkel of de binnenkant van je pols?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    schouderblad, of pols, of bij je heup daar, of anders enkel.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Als ik m'n tattoo neem, neem ik hem in m'n nek. Dat vind ik ook een mooie plaats.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.