• Hallo daar,

    het is al vaker voorgesteld, zowel voor de users, als door de mods zelf. Maar nu is het dan eindelijk zover. De stellingen komen nu eens per week in plaats van elke dag van de week en dan wel op zondag. Dit scheelt ons niet alleen veel werk, maar hiermee hopen we ook de originaliteit van de stellingen hoog te houden, omdat er de laatste tijd toch al wel veel over geklaagd wordt. Het geeft ons ook meer tijd om de door jullie bedachte stellingen door te nemen en de goede er uit te kiezen. Natuurlijk stonden er soms ook wel stellingen tussen die vrij logisch zijn of misschien onzinnig, maar doordat er eerder elke dag een stelling moest komen, moesten wij soms uit nood wel vluchtig een paar stellingen bedenken. We hopen dat hiermee ook te voorkomen.


    En hierbij roepen wij jullie ook nogmaals op om zelf ook met bedachte stellingen te komen, dat topic vind je hier. Want voor ons is het soms ook vervelend om constant die negatieve klanken aan te moeten horen, terwijl jullie users zelf ook het heft in eigen handen kunnen nemen. Laat ik dan als slot nog toevoegen: 'De beste stuurlui staan aan wal.' :Y)

    We hopen dat we jullie hier tevreden mee hebben gesteld! Dat zijn wij zelf in ieder geval wel.

    Groetjes,
    De moderators.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 12:34 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nice! (:
    Ik was ook gestopt om elke dag mijn mening te geven over de stellingen. Dus elke week vind ik een goed idee!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 17:46 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (Y) Nu ben ik net Rutger.

    Horan schreef:
    Nice! (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mooizo! c:


    Militat omnis amans

    Beter!
    De Quizlets modjes zijn zo slim ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Beter.
    Het zal wel een beetje aanpassen worden maar het is veel beter.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mooi. =)

    IMSWAG schreef:
    (Y) Nu ben ik net Rutger.

    Hahahaha droog.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aaah. Ik ga de stelling van de dag waarschijnlijk wel missen, maar ik vind het zeker geen slecht idee. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    De naam van het subforum moet nog worden verandert

    het is nog altijd stelling van de dag en het moet stelling van de week


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Pomodori schreef:
    De naam van het subforum moet nog worden verandert

    het is nog altijd stelling van de dag en het moet stelling van de week

    O! Is dat vergeten. Goed dat je 't zegt [:


    "I shut my eyes in order to see.'

    IMSWAG schreef:
    (Y) Nu ben ik net Rutger.


    -out


    everything, in time

    Wel jammer dat het niet meer elke dag is, want ik keek er wel altijd even naar. Maar als dat wil zeggen dat er betere stellingen komen, is het zeker goed. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Plus: Wij hebben ook meer tijd om ons standpunt te verdedigen en serieus te discussieren! :3


    Let it come and let it be

    (Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.