• Hallo daar,

    het is al vaker voorgesteld, zowel voor de users, als door de mods zelf. Maar nu is het dan eindelijk zover. De stellingen komen nu eens per week in plaats van elke dag van de week en dan wel op zondag. Dit scheelt ons niet alleen veel werk, maar hiermee hopen we ook de originaliteit van de stellingen hoog te houden, omdat er de laatste tijd toch al wel veel over geklaagd wordt. Het geeft ons ook meer tijd om de door jullie bedachte stellingen door te nemen en de goede er uit te kiezen. Natuurlijk stonden er soms ook wel stellingen tussen die vrij logisch zijn of misschien onzinnig, maar doordat er eerder elke dag een stelling moest komen, moesten wij soms uit nood wel vluchtig een paar stellingen bedenken. We hopen dat hiermee ook te voorkomen.


    En hierbij roepen wij jullie ook nogmaals op om zelf ook met bedachte stellingen te komen, dat topic vind je hier. Want voor ons is het soms ook vervelend om constant die negatieve klanken aan te moeten horen, terwijl jullie users zelf ook het heft in eigen handen kunnen nemen. Laat ik dan als slot nog toevoegen: 'De beste stuurlui staan aan wal.' :Y)

    We hopen dat we jullie hier tevreden mee hebben gesteld! Dat zijn wij zelf in ieder geval wel.

    Groetjes,
    De moderators.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 12:34 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Awesome.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Beter maak je een stelling 4-daagse (wbw)

    _O_


    Let the Night embrace you

    First schreef:
    Beter.
    Het zal wel een beetje aanpassen worden maar het is veel beter.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oke, nice ;'P


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Ik vond elke dag ook wel leuk, maar oké. Misschien is het zo ook wel beter.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    NurseJoy schreef:
    Beter!
    De Quizlets modjes zijn zo slim ^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Daar ben ik het zó niet mee eens (joehoe)
    Maar vooruit dan maar :"D


    -

    iPotter schreef:
    Wel jammer dat het niet meer elke dag is, want ik keek er wel altijd even naar. Maar als dat wil zeggen dat er betere stellingen komen, is het zeker goed. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Crystalflame schreef:
    Aaah. Ik ga de stelling van de dag waarschijnlijk wel missen, maar ik vind het zeker geen slecht idee. :Y)


    ^^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hmm.. ik vind het wel jammer. Maar goed, ik kan er mee leven.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Veel beter zo :) (Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Horan schreef:
    Nice! (:
    Ik was ook gestopt om elke dag mijn mening te geven over de stellingen. Dus elke week vind ik een goed idee!


    Save me from myself.

    bambambam.

    owesome
    elke dag was veel te vaak om in te vullen, maar elke week is nog wel leuk!


    geen enkele weg lijdt je ergens naartoe als je zelf niet weet waar je heen wilt.