• Oke telkens als ik een oproepje plaats reageert er iemand. Die iemand zegt vervolgens weer dat hij niet kan of plaats maar een keer een hoofdstuk. Ik wil over (sorry) Twilight schrijven. Ik ben de onbekende personen verloppig zat. Dus vandaar weer een Fanfic.
    Wie wil? Je moet een goede spelling hebben oke? En niet al te druk zijn met school (dus niet dat je een wekelijks op je computer komt) én je moet ook nog een beetje vertsnad van stories hebben. Sorry dat ik deze eisen stel maar ik wil nu wel eens iemand die echt schrijft.
    X.Sas

    Ik wil al heel lang een story schrijven maar ik schrijf geen Twilight sorry

    Ik heb eigenlijk wel zin. Ik ben elke dag mintens 5 uur online, behalve de weekenden :x Al zal ik dit weekend iets meer online zijn door de RPGs.


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel. Ik denk wel dat ik een goede spelling heb, en ik ben zo wat computerfreak en zit zeker een paar uur per dag op Q dus dat moet lukken. Verstand van stories heb ik -denk ik- wel

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 19:13 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik wil wel, maar ik houd meer van de weerwolven van twilight ;$
    Ik ben elke dag een paar uur online (;


    Me so good.

    Assassin schreef:
    Ik heb eigenlijk wel zin. Ik ben elke dag mintens 5 uur online, behalve de weekenden :x Al zal ik dit weekend iets meer online zijn door de RPGs.
    ik misschien iets minder. Zou het je leuk lijken om samen te schrijven?

    Mayci schreef:
    (...) ik misschien iets minder. Zou het je leuk lijken om samen te schrijven?



    Ja, graag =3 Haha, ik heb de laatste tijd zo weinig te doen 8D


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel. Twilligt is voor mij een keer een ander onderwerp en het lijkt me eigenlijk wel leuk.
    Je moet mijn story maar even bekijken als je wil weten hoe is schrijf en of het goed genoeg voor je is.
    Ik heb trouwens de tijd!


    If you don't live for something, you will die for nothing.