• Ik heb dus mijn pincode willen veranderen, maar dat is nu mislukt. --' Nu werkt mijn oude pincode niet meer (ze blijkt ongeldig) en ik heb niet eens een nieuwe ingegeven!
    Ik heb een LG POP 150, ging naar instellingen -> beveiling -> pincode, codes wijzigen ding. Maar nu lukt het niet meer --' ik kan niet wijzigen, en ik kan de keuze 'pincode vragen' niet meer naar aan zetten! Het staat uit. Dus iedereen kan m'n gsm aanzetten als hij uitstaat zeg maar, aangezien mijn gsm niet meer aanvaardt om een pincode te vragen.
    Oke ingewikkeld maar heeft iemand hier verstand van?

    Ga naar een winkel?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nope, naar zo'n mobielnerd gaan (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Uneventful schreef:
    Ga naar een winkel?

    Om 21uur? Nee, het zou snel moeten gaan aangezien ik ruzie heb met mijn vader en hij mijn gsm elk moment kan afnemen als je mij begrijpt (:

    Sensible schreef:
    (...)
    Om 21uur? Nee, het zou snel moeten gaan aangezien ik ruzie heb met mijn vader en hij mijn gsm elk moment kan afnemen als je mij begrijpt (:


    Je SIM eruit halen en je GSM dan gewoon neerleggen. Laat je GSM dan gewoon afpakken. ^^
    Maar nee, geen verstand van.

    Normaalgezien zat je simkaart in een grotere kaart. Op die grotere kaart staat je puk code, die moet je ingeven en dan kan je normaal je pin veranderen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    you know what i did? Ik was het wachtwoord van mijn berichten vergeten. dus kan ik niet meer bij mijn berichten lkasjdflksf. En als ik het wachtwoord weg moet halen, moet ik eerst het wachtwoord invoeren (maar ik weet hem dus niet) en als ik hem wil resetten moet ik ook het wachtwoord invoeren. greaaat.

    Hat schreef:
    you know what i did? Ik was het wachtwoord van mijn berichten vergeten. dus kan ik niet meer bij mijn berichten lkasjdflksf. En als ik het wachtwoord weg moet halen, moet ik eerst het wachtwoord invoeren (maar ik weet hem dus niet) en als ik hem wil resetten moet ik ook het wachtwoord invoeren. greaaat.

    ja echt irritant hé -.-

    Normaal moet je blijven doen & dan komt er puk-code ingeven. Als je je kaart hebt gekocht steekt 'ie normaal in zo'n groter kaartje waar de pin en puc-code opstaat. Dan moet de puc-code die daar staat ingeven. & Dan werkt de oude pincode of kan je de nieuwe veranderen. Dat weet ik niet meer. :x hoopt dat je dat kaartje niet hebt weggegooit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Leg je gsm af, geef zoveel keer de verkeerde in tot je je puk code moet ingeven.. Probeer het op die manier eens? Als je je boekje nog hebt met die puk code in natuurlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hat schreef:
    you know what i did? Ik was het wachtwoord van mijn berichten vergeten. dus kan ik niet meer bij mijn berichten lkasjdflksf. En als ik het wachtwoord weg moet halen, moet ik eerst het wachtwoord invoeren (maar ik weet hem dus niet) en als ik hem wil resetten moet ik ook het wachtwoord invoeren. greaaat.


    Misschien moet je je telefoon terug naar fabriekswaarden/resetten doen (zorg dan wel dat je simkaart eruit is anders gaan al je contacten weg). & dan werkt de code die je gsm normaal heeft (bij nokia is dat 12345) weer. Of dan is ie weg en kan je het zo terug instellen (spreekt uit ervaring).


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Beveilig dan een aantal aparte functies, zoals je inbox?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the