• hai ik zoek een leuke story om te lezen (mag ook van jezelf zijn)
    (ook please een samenvatting waar het verhaal over gaat) ik hou van fantasy, liefdes, avontuur en actie story's

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 13:12 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    -> Verplaatst naar stories promoten


    I am an idiot, I move.

    Ik heb, vind ik, een orgineel en leuk verhaal.
    Klik.
    samenvatting staat daar ook.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Left Alone isn't that Bad [Paramore]

    Isla wordt alleen gelaten als ze op kamp gaat. De mensen die haar achterlieten, hebben haar eigenlijk naar Paramore gebracht. Wanneer ze met hen naar de MTV awards gaat, gebeurt er iets vreemds en wordt ze beroemd.


    Food.

    In Love With The Prince Of Darkness

    Mijn naam is Irina van Helsing.
    Ik ben de dochter van Abraham van Helsing en Anna Valerious.
    Hun namen zijn je misschien wel bekend, aangezien mijn ouders wereldberoemde vampierenjagers waren rond het jaar 1875.
    Helaas is mijn moeder gestorven tijdens een gevecht met de koning der vampieren.
    Graaf Vladimir Dracula..
    Mijn vader was zo kapot van verdriet dat hij verblind door woede en pijn het opnam tegen hem.
    Hoe sterk mijn vader ook was, hij sneuvelde in het gevecht.
    Ik was toen amper 8 jaar.
    Vanaf dat moment zwoer ik mijn ouders te wreken en een einde maken aan de tirannie van die vuile bloedzuiger.


    In Love With The Prince Of Darkness is een verhaal waar zowel romantiek,avontuur en horror in voor komt.
    Irina verlaat op haar 18de het weeshuis waar ze al sinds haar 8 jaar woonde om op zoek te gaan naar de moordenaar van haar geliefde ouders.
    Alleen verloopt alles een beetje anders dan ze had gehoopt en is niets wat het lijkt.
    Ze leert nieuwe mensen kennen die er altijd voor haar zullen zijn.
    Niet alleen leer Irina vriendschap kennen, maar ook echte,pure liefde.
    Maar wat als ze verliefd wordt op iemand die liegt over zijn identiteit?
    Iemand zoals de moordenaar van haar ouders?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien Ladies, Bugs & Ladybugs? Er staat wel een soort samenvatting als je op de link klikt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wat voor story moet het zijn?


    <3

    The war of Quizlet

    In een landje genaamt Quizlet worden de burgers die daar users genoemt worden onderukt door een leger mods.
    Maar een oaar Users durven in opstand te komen.
    Maar kunnen ze wel winnen van de mods?


    "Ignite, my love. Ignite."

    @ toronto
    ik hou het lieft van romantiek en actie story's


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    My life with The Doctor

    The Doctor is terug! Maar hij staat tegenover een nieuwe vijand, genaamd de SpoetNikken. Ze zijn van plan de planeet Aarde over te nemen. The Doctor heeft natuurlijk ook weer een metgezel nodig, zou hij iemand op tijd kunnen vinden? Maar wat als de SpoetNikken ook nog een keer de Aarde proberen over te nemen?
    Zou The Doctor de Aarde kunnen redden?


    Het is een actie


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    http://www.quizlet.nl/stories/37028/avatar-the-beauty-of-water/

    Ira hope is een meisje uit de zuidelijke waterstam. Op haar 16e verjaar dag wordt ze vertelt dat ze de avatar is maar dat wil ze helemaal niet zijn.


    live long and prosper

    weet niet waar je van houd ;)
    maar als je van fantasy houd kan je mijn verhaal proberen :D
    http://www.quizlet.nl/stories/37217/shadowland/

    Sem is een 14-jarige jongen. Zijn intuïtie is altijd al sterk geweest - toen zijn opa was overleden wist hij het gelijk, net als toen zijn hond overreden werd. Nu heeft hij hetzelfde gekke gevoel als zijn broer Jason uitgaat. Nachtenlang ligt hij wakker en hij krijgt last van oververmoeidheid problemen. Hij begrijpt dat het zo echt niet langer kan en besluit zijn broer Jason te volgen als hij 's nachts weer weggaat, om te volgen wat hij dan allemaal uitspookt. Dat had hij beter niet kunnen doen...

    story over de perfecte jongen :p

    http://www.quizlet.nl/stories/11274/noel/


    laugh at seriousness, take laughter seriously!

    @ koitje
    ik hou ook van fantasy verhalen hoor


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    probeer het uit dan zou ik zeggen :P

    Um nou .. um een verhaal van mij gaat daar over..
    ik zou het voorste stukje er neer zetten dan kun je zien of het eventueel iets is.

    Lynn is een jong boeren meisje in de tijd van de middel eeuwen.
    Haar ouders zijn ook horige bij een heer en hebben een schamel maar goed bestaan. Hun dochter is tevreden met haar leven tot dat er op een dag een ware heer voor hun deur staat. Een jonge graaf genaamd Mateo.


    Vol van verbazing is ze wanneer hij haar een huwelijks aanzoek doet.
    Zonder te kunnen weigeren word ze half over kop me genomen naar zijn kasteel. Nog net weet ze van iedereen afscheid te nemen. Ook van Macain.....

    Zou Mateo ook maar iets vergeleken zijn met Macain? en wat schuilt er onder de glimlach met de donkere groene ogen.


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)