• Ik heb een stiefbroer.

    En ik hou van hem. Ik zie ook echt als mijn echte broer.

    Hij is zo wit als krijt terwijl ik getint ben.

    Dus we zijn net duo penotti.

    We zitten beide in een relatie maar vinden het heerlijk om nog samen te knuffelen in bed. Gewoon zoals een broer en zus dat doen..


    Er zijn in het begin wat gevoelens geweest maar we wisten beide dat het het beste was als we het bij broer-zus liefde hielden.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 10:37 ]

    Eh, mijn broer heeft een andere vader maar ik zie hem ook gewoon als een echte broer. En ik ben ook getint en hij gewoon blank hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    De Doe-wat-ik-zeg-of-er-is-ruzie-band :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Me broers en ik zijn best wel close, vooral hun zijn beschermend. En met me zus heb ik ook een goede band. Me broertje is degen die alles bij elkaar houdt.:Y)


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Ik hou van mijn zus.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb een gewone band met me broer ik bedoel kan goed met hem lachen en omgaan maar soms zijn er ook echt knallende ruzies tussen ons dat ik heb niet meer wil zien, maar na een paar uur is het meestal weer opgelost! =)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Met mijn zus kan ik het goed vinden. Als je haar beledigd weet maar dat ik je ook al gelijk een stuk minder mag. En anders om is het ook zo.

    En ik kan het ook wel goed vinden met mijn broer alleen die zie ik minder omdat hij het huis uit is

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 23:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn broer en zus hebben beide een andere vader maar ik ken ze al heel mijn leven dus ze zijn als een echte broer en zus.
    Vroeger had ik veel ruzie met mijn broer maar nu zelden.Zelf nooit.
    Vandaag is hij naar iemand toe vertrokken en ik wou een knuffel en hij gaf mij die en ik voelde mij al stukken beter.
    Mijn zus zie ik wel niet zoveel meer maar ik ben altijd blij als ik haar zie.
    Morgen ga ik waarschijnlijk met haar koken.Ik ben blij dat ik hun heb.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mijn tweelingzus en ik waren onafscheidelijk, twee handen op een buik. Ik kan me niet herinneren dat wij ooit ruzie gemaakt hebben. Maar mijn broertje betekent nu alles voor me, zeker nu mijn zus er niet meer is. Hij is echt alles, ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten en ik zal dan ook alles doen om hem te beschermen, ook al kost het me alles wat ik heb.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Soms maken we wel eens ruzie, but I love my sister ^^


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Mijn broertje is een irritant rotjong, en ik ben niet de enige die dat vind.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 23:20 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mijn zusje en ik kunnen het meestal heel goed met elkaar vinden (hoewel het wel eng begint te worden, we denken en zeggen continue hetzelfde en dan ook precies tegelijk 8D), maar áls we eens ruzie hebben, dan is het maar van korte duur, maar wel een echte bitch-fight 8D

    Met mijn broertje heb ik niet zo'n goede band. Ik vind hem vaker dood irritant dan gezellig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Met mijn kleine zus heb ik soms een goede, soms een slechte band. We maken geregeld wel eens ruzie.
    Met mijn oudere zus heb ik dan weer een soort love/hate relatie. We kunnen heel goed me elkaar overweg, maar soms word het te veel en werken we alles op elkaar uit en tja, meestal draait dat uit tot een gevechtje -écht vechten-

    Eerst had ik een slechte band met iedereen in huis.
    Nu mijn oudste twee broers uit huis zijn is de band heel erg versterkt (:
    En met mijn broertje heb ik meestal ruzie.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn broer is gehandicapt, en hij heeft veel aandacht nodig. En dat geef ik hem met alle liefde. Ik hou zielsveel van hem, en dat zal ik ook altijd doen. Hij is mijn beste vriend.

    Een hele goede, we doen best veel samen, gaan samen naar concerten enz. En als we ruzie hebben, praten we meestal 5 minuten later weer normaal tegen elkaar. :)


    As travars