• Haaaaaai (cat).

    Jaa, het was vandaag echt saai in school. We hebben heel de dag rondgelopen in Kortrijk (de gemeente waar onze school ligt) in de sneeuw natuurlijk. Het was heel erg koud en iedereen zeurde dat we wouden stoppen en dat we honger hadden en dat we niet meer konden. Maar toen we 's middags moesten gaan eten lag ik plat x'D. Dus we gingen zo in een soort van jeugdcentrum gaan eten en het was daar echt kei cool. De muziek stond echt heel hard en je kon er tafeltennissen, biljarden, op de computer en ga maar verder. Maar tot dat we de boven verdieping hadden onderzocht begon pas de lol (krul). Iedereen rende naar boven en we kwamen toen aan in zo'n soort van zaal met in het midden zo'n boksring je weet wel waar ze in vechten. En iedereen begon er rond te staan en om de beurt gingen zo 2 jonges / meisjes gaan vechten in die boksring. Het ging er behoorlijk erg aan toe gnagna ;3. Maar toen er een mevrouw binnen kwam was plots iedereen stil en de 2 jonges die aan het rollen waren op de grond bleven plots stil liggen. 'WAT ZIJN JULLIE AAN HET DOEN?' Roepte ze en iedereen nog altijd stil ;x. En toen zei er zo vetdroog een jongen van : 'vechten.' Iedereen lag daar gewoon plat van het lachen dat was gewoon vetdroog toen dat je dat zo hoorde. En ja toen moesten we weer allemaal terug naar beneden maar we zijn dan toch weer naar boven gelopen :Y)

    En hoe was jullie dag ? x3


    I found myself in Wonderland.

    Saai, :')


    --

    Haha, mijn dag was wel chill ^^


    Life is hard and then we die

    het was héél stil in de klas.
    Eerst was er een in elkaar geslagen, door iemand die 3jaar ouder is, en daarna waren er 2 geschorsd.
    even serieus, normaal waren wij super druk, maar vdanaag waren we gewoon echt héel stil? o.o


    Smiling but close to tears.

    Stil en saai.

    Ik had drie uur studie, dus ik mocht het laatste lesuur naar huis héhé en mijn dag was wel fijn : D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hm, wij hadden eerst gym. En toen duits, en daarna drama. Dus het was wel een relaxte dag.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ruzie met vriendje.
    maar wel 7,5 gehaald voor frans:Y)
    maar.. wel strafwerk voor Engels..:X


    Beautiful people, are people who smile.

    Etoile schreef:
    Stil en saai.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.