• JAJA mensen, Ik kwam vragen naar jullie mening, of die titel leuk is, en of jullie een leukere titel weetxD

    wat vinden jullie van deze titel;
    I Will Find You! That's A Promise To Myself.



    in het begin van de serie zie je het vanuit de ogen van Bill en daarna vanuit de ogen van Het meisje.

    het gaat over; een meisje wat Gegijzeld wordt, Haar ouders zijn door de gijzelaars vermoord.
    om het meisje los te krijgen willen de gijzelaars van Duitsland 1 miljoen euro.
    maar natuurlijk gaat dat niet so makkelijk.
    dus het komt op het nieuws ,de radio en de krant. dus waneer TH aan het sappen zijn op TV stoppen ze op het nieuws en zien ze een foto van het meisje, dan denkt Bill het meisje te herkennen van vroeger, maar dat weet hij niet zeker.
    en uiteindelijk probeert TH er iets aan te doen, ze vragen aan de Fans goed op te letten of ze het meisje zien, en het dan te melden, en ze beginnen een zoektocht.
    en dan is de vraag Komt het Ooit goed met het meisje, of wordt het haar dood net als haar Ouders?

    Weet je een betere?, laat het me dan horen, want heb het hard nodig
    xxxxxxxxx


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Schat, houd je voor mij Bill of Tom vrij want ik moet zo weg >,< Dan krijg jij ook een rol in mijn serieè!

    Ik vind het een leuke titel =D

    Als je rollen hebt dan bied ik me ook aan =D


    ~

    Je had toch al een topic van deze?

    En ik had toch al gevraagd voor Tom x3 ?


    Take My Hand Take A Breath ...

    jah je had toch al een topic??
    Naja ik vind het een goed idea en ik wilde ook wel een rol als je nodig had(A)

    IK WIL TOM :9~


    Take My Hand Take A Breath ...

    Wahaa sorry moest effe :X


    *Kijkt nu heel erg beschaam en hou haar handjes achter haar rug*


    Take My Hand Take A Breath ...

    Wahaa sorry moest effe :X


    *Kijkt nu heel erg beschaam en hou haar handjes achter haar rug*


    whahahahaxD


    Ice-cream Rockt more than you x3