• Wanneer Alex tijdens het oversteken een gsm vindt en gebeld wordt door de eigenares van de gevonden telefoon, probeert hij er alles aan te doen om deze Felies te ontmoeten en haar eigendom aan haar terug te geven. Ze lopen elkaar steeds door stomme misverstanden mis. Ze komen te laat, spreken iemand anders aan...

    De twee leren elkaar kennen via de telefoon en wanneer ze beiden een belangrijke beslissing in hun leven nemen, hebben ze enkel elkaar nog. Felies blijft hopen op een ontmoeting met de mysterieuze Alex en hij wenst in zijn plaats om minstens één keer te verdrinken in haar ogen.

    Wat niemand weet, is dat Alex en Felies eigenlijk Alexander en Felicia noemen en beiden werken bij Baltimore FM. Zij presenteert op de radio en Alexander is haar assistent die op haar baantje aast. De twee zijn aartsvijanden en kunnen elkaar totaal niet uistaan. Beiden hebben ze zelf hun problemen en op het werk reageren ze dat op elkaar af. Felicia is afkomstig uit Rusland en Alexander is vanuit Engeland geïmigreerd en dat zorgt voor vele botsingen tussen de twee in cultuur.

    Felicia gaat binnenkort trouwen met haar jeugdliefde, maar beseft op een punt dat ze niet van hem houdt en niet met hem wil trouwen. Alexander heeft gestudeerd voor architect en krijgt een kans om in Duitsland te studeren, maar iets houdt hem tegen en hij weet niet zeker of hij wel wil gaan. Wanneer Felicia en Alexander plotseling die persoon aan de andere kant van de lijn leren kennen, lijkt het alsof alles er onmiddellijk beter uitziet, want ze hebben elkaar.


    Het verhaal is geschreven met Alex Gaskarth, maar zijn beroemdheid heeft eigenlijk totaal niks met het verhaal te maken. Zijn band 'All Time Low' heeft een heel klein rolletje in het verhaal, dat maar in één hoofdstuk zal voorkomen, dus eigenlijk zou het evengoed over onbekende personen kunnen gaan.

    Ik ben dus van plan om dit verhaal te schrijven, maar ik wil jullie mening hierover. Waar zou ik nog kunnen bijschaven bv? Ook zou ik willen vragen of iemand dingen weet om anderen te pesten op het werk, omdat Felicia en Alexander elkaar dus niet kunnen uitstaan, proberen ze elkaar echt het leven zuur te maken om de andere te verjagen. En vinden jullie Baltimore FM een goede titel voor het verhaal, of zou ik verder zoeken?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 18:56 ]


    Olive

    Niets veranderen! Het klinkt allemaal precies goed zo!
    Dit lijkt me echt een superverhaal! Meld je het me als hij online staat? :'D

    Dursley schreef:
    Niets veranderen! Het klinkt allemaal precies goed zo!
    Dit lijkt me echt een superverhaal! Meld je het me als hij online staat? :'D


    Haha, dankjewel (: Ik zal je dan even een berichtje sturen, ergens midden - eind augustus zal ik hem online zetten ;D


    Olive

    Dursley schreef:
    Niets veranderen! Het klinkt allemaal precies goed zo!
    Dit lijkt me echt een superverhaal! Meld je het me als hij online staat? :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    ^ Oke, thanks (:


    Olive

    Klinkt sehr interesting :3. Laat je het weten als ie online staat? :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Sure _O_


    Olive

    Oh Jesús ik geniet er niet al van. Meer meer meer meer. _O_
    En ehm
    - Heel veel zout in de koffie doen
    - Verkeerde tijd geven voor vergaderingen zodat de andere in een slecht beeld komt
    - Laxeermiddel is altijd leuk. (vooral als zogezegd alle wc's bezet zijn en er maar een is waar er veel volk is en iedereen je hoort kakken)
    - In een radiostation moet wel iets te saboteren zijn.

    - Strak plan
    - Strakker plan
    - Laxeermiddel? That's heavy
    - True Fact
    Thanks _O_


    Olive

    Yw, ik ben altijd van dienst :Y)

    Klink leuk zo _O_


    Not all those who wander are lost

    ^ Dankjewel _O_


    Olive

    lijkt me een leuk verhaal, wil je melden wanneer hij start???
    tanks!!! ;)


    The best thing you can do: Be yourself!! <3

    mmini schreef:
    lijkt me een leuk verhaal, wil je melden wanneer hij start???
    tanks!!! ;)


    Dankjewel _O_ & dat zal ik doen.


    Olive

    Dursley schreef:
    Niets veranderen! Het klinkt allemaal precies goed zo!
    Dit lijkt me echt een superverhaal! Meld je het me als hij online staat? :'D


    Food.

    klinkt geweldig! Kan niet wachten!


    Obviously.