• Dat er veel dezelfde topics zijn. Ik weet niet waardoor het komt.
    Maar ik vind dat best jammer. Want zo denk je origineel te zijn en dan is het het niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.


    Gaat dit over je cover topic? :x

    Oh het val me eigenlijk niet echt op xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Cassiopeiae schreef:


    Gaat dit over je cover topic? :x

    Ja en wel meerdere.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik weet dat ik iig blij ben dat er één One Direction stemtopic is en geen tweehonderd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cassiopeiae schreef:

    Ja wat doe je eraan? Je kunt moeilijk zeggen dat sommige mensen geen topic meer mogen openen. En soms is er het akelige toeval dat meerdere mensen hetzelfde idee hebben..


    Not all those who wander are lost.

    Gracias schreef:
    Ja wat doe je eraan? Je kunt moeilijk zeggen dat sommige mensen geen topic meer mogen openen. En soms is er het akelige toeval dat meerdere mensen hetzelfde idee hebben..

    Ja dat is waar.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Cassiopeiae schreef:

    quote]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik kom niet zo heel vaak op Q, dus ik heb niks gemerkt.
    maar wel van die cover-topics enzo. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Het valt me vooral op met die 'wanneer ga je terug naar school' en 'waar woon je' topics.
    Een veel spelletjes zijn hetzelfde alleen een variant voor HP, 1D, +5000 posts enzo


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als dit over je cover topic gaat, dan was jij zeker niet de eerste hoor. Dus dan was je sowieso al niet origineel, just saying.
    Verder zijn veel topics inderdaad hetzelfde, maar daar valt niets aan te doen, ben ik bang. (:

    Achjaah voor jouw topic waren er wel meerdere personen die zo'n topic opende ;P je doet dr niks aan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dursley schreef:
    Als dit over je cover topic gaat, dan was jij zeker niet de eerste hoor. Dus dan was je sowieso al niet origineel, just saying.
    Verder zijn veel topics inderdaad hetzelfde, maar daar valt niets aan te doen, ben ik bang. (:

    Het gaat niet alleen over mijn cover topic nee ;O Het gaat ook over andere topics. En ja idd je hebt gelijk.


    It's going to be difficult, but not impossible.