• (Op pagina 3 heb ik nog 2 filmpjes erop gezet!) 1 van die nummers kennen de meesten van jullie denk ik wel :D )

    Hier 2 filmpjes van mij zingen :$ ik zing normaal meer nummers zoals Panis Angelicus enz, van die kerk muziek zoals velen het zullen beschrijven, Ik dacht gisteren, laat ik eens Someone like you zingen en wishing you were somehow here again. Voor mij zijn het best wel lage nummers dus is zeker ook wennen voor mezelf :$

    Hope you all like it:$xD Let a.u.b niet op mijn t-shirt xD had een erg luie dag dus trok maar snel even een t-shirt aan, niet bij nagedacht dat ik mezelf uiteindelijk weer op youtube zou zetten :$

    Bij someone like you ging het op het eind even mis aangezien mijn karaoke boks ding een hysterische flipaanval kreeg :|:|






    PS: ik heb helaas nog geen zangles gehad dus tips enz zijn altijd welkom :D Dus willen jullie mij please laten weten wat jullie ervan vinden, negatief, positief maakt niet uit xD ik leer er toch alleen maar van:) oh en nog iets!:$ het eerste filmpje is hoog en laag gemengd als ware, als je doorluisterd komt er ook wat meer pit in XD:$ Het 1e filmpje ligt mij ook meer dan Someone like you :)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 18:38 ]

    Ik ken alleen het liedje Someone Like You en ik vind 'm erg mooi voor iemand die geen zangles heeft gehad! Helaas liep 't filmpje op de helft vast, maar tot daar was 't erg mooi! Het is helaas niet echt een liedje dat bij je stem past, moet ik zeggen, want je zingt zo mooi en lief, terwijl Adele juist iemand is met een enorme krachtige volle stem. Maar toch heb je 't erg goed gedaan!

    Misschien kan je eens van Taylor Swift proberen, als je haar kent? Dat past denk ik wat beter ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik kan je filmpjes niet zien.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ballad schreef:
    Ik ken alleen het liedje Someone Like You en ik vind 'm erg mooi voor iemand die geen zangles heeft gehad! Helaas liep 't filmpje op de helft vast, maar tot daar was 't erg mooi! Het is helaas niet echt een liedje dat bij je stem past, moet ik zeggen, want je zingt zo mooi en lief, terwijl Adele juist iemand is met een enorme krachtige volle stem. Maar toch heb je 't erg goed gedaan!

    Misschien kan je eens van Taylor Swift proberen, als je haar kent? Dat past denk ik wat beter ^^


    Hihi Thanks! :D Ik dacht zelf ook al aan Taylor Swift jah, alleen of dat lukt moet ik nog even proberenxD

    @Secretive jammer :( ik weet niet hoe het kan! meer dit probleem?

    Het lijkt in someone like you alsof je soms een beetje naar ademsnakt, dus misschien wat ademhaling technieken bekijken op internet? En ik vind het idd ook heel erg goed voor iemand zonder zangles. :D

    Soms ga je iets te haastig, waardoor het wat afgeraffeld wordt.
    Neem de tijd en de adem, dan wordt het nóg mooier!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Someone Like You ken ik wel. Je zingt wel mooi (:
    Alleen is het soms alsof je timing niet helemaal klopt. Alsof je later bent dan de muziek.
    Maar ik ben het wel eens met wat Ballad zei. Je zingt echt heelerg lief ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het is niet echt slecht maar ik vind het ook niet speciaal..
    En met het liedje Someone Like You zing jij maar niet met de muziek mee, je zingt te laat..
    En soms zing jij ineens iets anders dan dat je normaal moet zingen..


    Stop wishing, Start doing..

    thnx allemaal :) Timing kon idd beter! vooral ook wanneer ik moest beginnen bij I hate to turn op out .... daar begon ik namelijk al wat later XD

    Zouden jullie het laatste filmpje ook willen beoordelen? als jullie daar tijd voor hebben:$ Dat nummer vond ik zelf moeilijker omdat ik op bepaalde momenten erg hoog moet, zoals refrein en het eind maar is wel meer mijn muzieksmaak XD

    Je zingt in ieder geval duizend keer beter dan mij, maar ik ken niets af van zangtechnieken dus kan ik je geen tips geven. Good job

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 13:32 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik weet het niet, het is niet slecht maar ik vind het ook niet mooi. Maar je hebt een mooie shirt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik weet het niet, het is niet slecht maar ik vind het ook niet mooi. Maar je hebt een mooie shirt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat tweede filmpje vind ik echt mooi. ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    Dat tweede filmpje vind ik echt mooi. ;o


    Bedankt! :D Bedoel je trouwens die someone like you? of Wishing you were somehow here again ? Want ik had net tussendoor de 2 filmpjes omgedraaid omdat ik ook benieuwd was/ben wat jullie van Wishing you were somehow here again vinden :$ Dit omdat dat nummer meer mijn muzieksmaak is en ik die nummers liever zing, maar of die mij ook beter liggen vraag ik me dus af...

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 17:11 ]

    buffyxangell schreef:
    (...)

    Bedankt! :D Bedoel je trouwens die someone like you? of Wishing you were somehow here again ? Want ik had net tussendoor de 2 filmpjes omgedraaid omdat ik ook benieuwd was/ben wat jullie van Wishing you were somehow here again vinden :$ Dit omdat dat nummer meer mijn muzieksmaak is en ik die nummers liever zing, maar of die mij ook beter liggen vraag ik me dus af...


    Die van Wishing you were somehow here again. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Misschien kan je het nummer Thinking of you van Katy Perry eens proberen of een ander nummer van haar aangezien ze best hoge nummers heeft.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.