• (Op pagina 3 heb ik nog 2 filmpjes erop gezet!) 1 van die nummers kennen de meesten van jullie denk ik wel :D )

    Hier 2 filmpjes van mij zingen :$ ik zing normaal meer nummers zoals Panis Angelicus enz, van die kerk muziek zoals velen het zullen beschrijven, Ik dacht gisteren, laat ik eens Someone like you zingen en wishing you were somehow here again. Voor mij zijn het best wel lage nummers dus is zeker ook wennen voor mezelf :$

    Hope you all like it:$xD Let a.u.b niet op mijn t-shirt xD had een erg luie dag dus trok maar snel even een t-shirt aan, niet bij nagedacht dat ik mezelf uiteindelijk weer op youtube zou zetten :$

    Bij someone like you ging het op het eind even mis aangezien mijn karaoke boks ding een hysterische flipaanval kreeg :|:|






    PS: ik heb helaas nog geen zangles gehad dus tips enz zijn altijd welkom :D Dus willen jullie mij please laten weten wat jullie ervan vinden, negatief, positief maakt niet uit xD ik leer er toch alleen maar van:) oh en nog iets!:$ het eerste filmpje is hoog en laag gemengd als ware, als je doorluisterd komt er ook wat meer pit in XD:$ Het 1e filmpje ligt mij ook meer dan Someone like you :)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 18:38 ]

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Die van Wishing you were somehow here again. (:


    :D Thnx !! voelt erg goed om te horen omdat dat nummer ook vooral mijn muzieksmaak is :D

    Anna! Weet je wat jij zou moeten doen 8D Op zangles! Werken aan je ademhaling, aan je uitspraak ook, want het klinkt soms een beetje nasaal. Ik denk dat bij 't tweede liedje, sommige stukjes wel wat te laag zijn, maar misschien lukt dat beter als je je ademhaling onder controle hebt. Die eerste is heel erg mooi gedaan [: Nu je ademhaling nog.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 17:48 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Grindylow schreef:
    Anna! Weet je wat jij zou moeten doen 8D Op zangles! Werken aan je ademhaling, aan je uitspraak ook, want het klinkt soms een beetje nasaal. Ik denk dat bij 't tweede liedje, sommige stukjes wel wat te laag zijn, maar misschien lukt dat beter als je je ademhaling onder controle hebt. Die eerste is heel erg mooi gedaan [: Nu je ademhaling nog.


    Ik wil wel graag op zangles maar moet de tijd er ook voor zien te vinden, i.v.m stage en school :( heb ook een wisselend rooster van mijn aankomende stage :( ik moet zeker werken aan mijn ademhaling xD ik heb op bepaalde momenten echt ademnood..:| Blij dat het 1e filmpje goed is :D:D

    Videotape schreef:
    Je zing in ieder geval duizend keer beter dan mij, maar ik ken niets af van zangtechnieken dus kan ik je geen tips geven. Good job


    None but ourselves can free our minds.

    Zouden meer van jullie het 1e filmpje willen beoordelen? ik ben super blij met de tips van Someone like you :D maar ben nu nieuwsgierig hoe het andere filmpje is en wat jullie daarvan vinden :$:$

    :$:)

    Ik ken alleen het 2e liedje, en je kan wel goed zingen maar dat liedje past niet goed bij je stem. Jij hebt eerder een lief stemmetje en geen Adele stem. Probeer iets van uhm, taylor swift ofzo?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wow dat eerste nummer is echt wow O.O


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Je hebt een heel erg lief stemmetje, maar er zit een beetje teveel lucht in je zang, alsof je je zinnen gewoon uitademt. Bij het begin van een zin lijk je ook meer moeite te hebben met hoge noten dan in het midden. Neem dus gerust een aanloopje met een medeklinker (bv wwwwwishing ipv wishing)
    Het eerste liedje past beter bij je stem, probeer eens wat meer musical liedjes, volgens mij kan je dat zeker aan want je kan goed hoge noten halen.
    En dit is me het meeste opgevallen: je articulatie. Ik vind het echt niet zo toppie, je mompelt nogal een beetje.

    Ik vind dat je wel een mooie zangstem hebt, dus met wat oefening en de juiste liedjes komt het zeker goed. Doe lekker verder (Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bij dat eerste liedje zing je wel super mooi, alleen ik kan er niet echt over oordelen omdat ik niet echt van dat soort muziek hou!

    Ik heb alleen het filmpje van Someone Like You gezien, en die vond ik vrij goed.
    Alleen je moet echt iets aan je ritmegevoel doen. En als je bewust niet in de maat zingt om het een beetje je eigen draai te geven, zoals sommige artiesten doen, doe dat dan vooral niet. Want daar heb je nóg meer ritmegevoel voor nodig en moet je flink goed voor kunnen improviseren, en in dit geval gaat het een beetje fout.
    Daarnaast moet je echt hogere nummers proberen te zingen, want als je met zo'n hoge stem een wat rauwer nummer zingt, klinkt het een beetje als de chipmunks vind ik.
    Ik klink nu als een zeikerd, maar het is alleen om je op weg te helpen. Niemand is perfect in wat 'ie doet ;-) En ik vind je accent wel iets hebben (:
    -Edit; Ik heb net het eerste filmpje gekeken.. Jij moet geen zangles gaan volgen maar een musicalopleiding! En snel, want je hebt talent.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 0:39 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hee, ik zing ook en doe dat ook vaak voor publiek met optredens enzo. Zelf volg ik nu nog maar 2 jaar zangles, maar de richting die ik doe is klassiek. (iets dat mij niet zo ligt)
    Aan jouw stem te horen, zou dit wel goed bij jou passen. Ik vind je eerste filmpje eerlijk gezgd ook mooier dan je cover van Adele. Dat lied past beter bij je stemklank.
    Als je overweegt om zangles te nemen, raad ik je aan om klassiek te doen. Je stem past er bij en met klassiek leer je ook altijd het meest. Je gaat er zeer veel uit kunnen leren, maar je doet het erg goed! :)


    You'll never dream alone. <3

    Bedankt allemaal! deze tips helpen mij enorm! ik zal idd meer wwwwwwishing gaan doen en maak binnenkort nog een filmpje van het zelfde nummer zodat ik kan horen of het dan beter klinkt :D en idd de articulatie moet ik toch even wat meer oefenen xD

    Waahaha een musicalopleiding, vind et doodeng:| maar zou eigenlijk ook diep in mij dat wel willen. Bedankt voor het compliment :D

    FACEPLANT schreef:
    Ik heb alleen het filmpje van Someone Like You gezien, en die vond ik vrij goed.
    Alleen je moet echt iets aan je ritmegevoel doen. En als je bewust niet in de maat zingt om het een beetje je eigen draai te geven, zoals sommige artiesten doen, doe dat dan vooral niet. Want daar heb je nóg meer ritmegevoel voor nodig en moet je flink goed voor kunnen improviseren, en in dit geval gaat het een beetje fout.
    Daarnaast moet je echt hogere nummers proberen te zingen, want als je met zo'n hoge stem een wat rauwer nummer zingt, klinkt het een beetje als de chipmunks vind ik.
    Ik klink nu als een zeikerd, maar het is alleen om je op weg te helpen. Niemand is perfect in wat 'ie doet ;-) En ik vind je accent wel iets hebben (:
    -Edit; Ik heb net het eerste filmpje gekeken.. Jij moet geen zangles gaan volgen maar een musicalopleiding! En snel, want je hebt talent.

    Anna dat moet je doen! _O_ Een musicalopleiding :'D Daar ben jij geknipt voor :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Anna dat moet je doen! _O_ Een musicalopleiding :'D Daar ben jij geknipt voor :Y)


    Waahaha jah poep! xD en mijn jeugdzorg opleiding dan :P I wanna help children!:X

    Maar wel bedankt !!:D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 12:24 ]

    buffyxangell schreef:
    (...)

    Waahaha jah poep! xD en mijn jeugdzorg opleiding dan :P I wanna help children!:X

    Als je nou met je muzische kwaliteiten kinderen helpt 8) Je hebt niet voor niks MCB gedaan :')


    "I shut my eyes in order to see.'