• (Op pagina 3 heb ik nog 2 filmpjes erop gezet!) 1 van die nummers kennen de meesten van jullie denk ik wel :D )

    Hier 2 filmpjes van mij zingen :$ ik zing normaal meer nummers zoals Panis Angelicus enz, van die kerk muziek zoals velen het zullen beschrijven, Ik dacht gisteren, laat ik eens Someone like you zingen en wishing you were somehow here again. Voor mij zijn het best wel lage nummers dus is zeker ook wennen voor mezelf :$

    Hope you all like it:$xD Let a.u.b niet op mijn t-shirt xD had een erg luie dag dus trok maar snel even een t-shirt aan, niet bij nagedacht dat ik mezelf uiteindelijk weer op youtube zou zetten :$

    Bij someone like you ging het op het eind even mis aangezien mijn karaoke boks ding een hysterische flipaanval kreeg :|:|






    PS: ik heb helaas nog geen zangles gehad dus tips enz zijn altijd welkom :D Dus willen jullie mij please laten weten wat jullie ervan vinden, negatief, positief maakt niet uit xD ik leer er toch alleen maar van:) oh en nog iets!:$ het eerste filmpje is hoog en laag gemengd als ware, als je doorluisterd komt er ook wat meer pit in XD:$ Het 1e filmpje ligt mij ook meer dan Someone like you :)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 18:38 ]

    Potverdrie! mijn vader heeft zijn camera mee genomen en kan vandaag niks opnemen! grrr:@ xD noujah miss vanavond als ze weg zijn?:$

    Welke vinden jullie trouwens beter? Somewhere over the rainbow of Panis Angelicus? ik weet wel dat jullie het nummer somewhere over the rainbow kennen maar of die ook bij mijn stem past?



    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 11:38 ]

    WOW!:| ik vind de laatste 2 ( somewhere over the rainbow en panis angelicus )erg goed! Wishing you were somehow here again ken ik niet maar ik vind je lage stem ook mooi :)

    Ik bin trots op dy dast hem hjir toch maar op openbaar hest!

    Estherr schreef:
    Ik bin trots op dy dast hem hjir toch maar op openbaar hest!


    Wahaha thanks!! ! :D

    Ik ben weer een stap verder! ik heb 3 filmpjes aan mijn ouders laten zien, ze hadden me nog nooit horen zingen en ze wisten niet eens dat ik zangfilmpjes van mezelf maakte, best sneu eigenlijk:$, maar goed, na maandenlange schaamte heb ik ze toch maar laten zien!

    Ze vonden het erg mooi ( alhoewel, het zijn ook mijn ouders , dus ze hebben vast gereageerd zoals de meeste ouders wel zouden doen ) maar toch, er is weer een last van mijn schouders afgevallen!


    (hoera)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 17:53 ]

    je kan echt zingen! echt miljoenen keren beter dan mij.

    het tweede video is private, kon die dus niet zien


    -

    Hmm, ik ben geen fan van je stem, alsof er een kind van tien aan het zingen is ;s


    comfort in c h a o s

    Houd jij van Andrew Lloyd Weber btw? Vanwege het feit dat je Wishing you were somehow here again zingt, en eerder deed je volgens mij eens Pie Jesu.
    Je kan altijd meer musicals doen if you like that. Of misschien dingen als Within Temtation of Nightwish, naast dit soort dingen. Zodat je meer mensen... bereikt, of zo. Al denk ik eigenlijk niet dat dat jouw muzieksmaak is... x)
    Jij hebt echt talent, dude. Ik denk dat jij heel goed kan worden als jij een goede zanglerares vindt.
    Ik kan Someone like you trouwens niet zien.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Houd jij van Andrew Lloyd Weber btw? Vanwege het feit dat je Wishing you were somehow here again zingt, en eerder deed je volgens mij eens Pie Jesu.
    Je kan altijd meer musicals doen if you like that. Of misschien dingen als Within Temtation of Nightwish, naast dit soort dingen. Zodat je meer mensen... bereikt, of zo. Al denk ik eigenlijk niet dat dat jouw muzieksmaak is... x)
    Jij hebt echt talent, dude. Ik denk dat jij heel goed kan worden als jij een goede zanglerares vindt.
    Ik kan Someone like you trouwens niet zien.


    Toevallig zijn vele nummers die ik mooi vind idd van Andrew Lloyd Weber haha. Ik hou wel veel van musical liedjes en probeer deze ook steeds meer te zingen :D Ik vind het jammer dat ik zelf niet zo dol op mijn eigen stem ben, volgens een vriendin van mij, vind bijna niemand zijn eigen stem mooi dus ik zal vast niet de enige zijn Ik heb via facebook contact met Marcel Arpots ( een mannelijke sopraan die in 2009 in de wereld draaid door was) en hij wil mij graag lesgeven, helaas vind ik de reisafstand wat te ver aangezien hij aan de andere kant van Nederland woont :( nu heeft hij een kennis die ook in friesland woont en met hem zal hij contact opnemen en gaat hij vragen of diegene mij les wil geven. Dus nog even afwachten of dat lukt! :D

    Someone like you heb ik nu op prive aangezien er een paar mensen op youtube waren die niet hele goede bedoelingen hadden met mijn someone like you filmpje XD

    @4everKaulitz Bedankt!

    weten jullie misschien nog nummers die ik eventueel zou kunnen zingen?

    buffyxangell schreef:
    weten jullie misschien nog nummers die ik eventueel zou kunnen zingen?

    Misschien kan je eens liedjes uit de musical Annie proberen? Die lijken me ook wel passen, denk ik, aangezien ik je stem niet helemaal iets voor top 40 vind :3


    “Love is a contradiction.”

    Chicklit schreef:
    (...)
    Misschien kan je eens liedjes uit de musical Annie proberen? Die lijken me ook wel passen, denk ik, aangezien ik je stem niet helemaal iets voor top 40 vind :3


    Oeewh goed idee!! zal ik doen!(Y)

    Oe ik zing al 2 dagen lang dat ene liedje someone like you


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat nummer is ook echt leuk!! Hoewel ik normaal gesproken wel andere smaak heb haha xD

    het tweede filmpje kan ik niet zien, want het is privé. maar her eerste is wel mooi. (:


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    het tweede filmpje kan ik niet zien, want het is privé. maar her eerste is wel mooi. (:


    Klopt, die heb ik nu op privé omdat hij tegen de auteursrechten in gaat :(