• (Op pagina 3 heb ik nog 2 filmpjes erop gezet!) 1 van die nummers kennen de meesten van jullie denk ik wel :D )

    Hier 2 filmpjes van mij zingen :$ ik zing normaal meer nummers zoals Panis Angelicus enz, van die kerk muziek zoals velen het zullen beschrijven, Ik dacht gisteren, laat ik eens Someone like you zingen en wishing you were somehow here again. Voor mij zijn het best wel lage nummers dus is zeker ook wennen voor mezelf :$

    Hope you all like it:$xD Let a.u.b niet op mijn t-shirt xD had een erg luie dag dus trok maar snel even een t-shirt aan, niet bij nagedacht dat ik mezelf uiteindelijk weer op youtube zou zetten :$

    Bij someone like you ging het op het eind even mis aangezien mijn karaoke boks ding een hysterische flipaanval kreeg :|:|






    PS: ik heb helaas nog geen zangles gehad dus tips enz zijn altijd welkom :D Dus willen jullie mij please laten weten wat jullie ervan vinden, negatief, positief maakt niet uit xD ik leer er toch alleen maar van:) oh en nog iets!:$ het eerste filmpje is hoog en laag gemengd als ware, als je doorluisterd komt er ook wat meer pit in XD:$ Het 1e filmpje ligt mij ook meer dan Someone like you :)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 18:38 ]

    Erg erg erg mooi!! Echt lovely!
    zie het nou al voor de zoveelste keer en krijg er geen genoeg van!

    Ik wil ook hoog kunnen zingen. Maar je zingt écht goed, aangezien je echt helemaal geen technieken ofzo kent. You Go Girl!;)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Cherisheable schreef:
    Ik wil ook hoog kunnen zingen. Maar je zingt écht goed, aangezien je echt helemaal geen technieken ofzo kent. You Go Girl!;)


    Aawwwh thnx! :D ik heb nu eindelijk de stap gezet en ga op zangles. Ik heb al contact opgenomen met een zanglerares :D Dus de 1e stap is gezet :|

    buffyxangell schreef:



    Bij deze liedjes vind ik het niet mooi als je opera achtig zingt, je kan wel zingen maar deze liedjes zijn niet echt geschikt