• (Op pagina 3 heb ik nog 2 filmpjes erop gezet!) 1 van die nummers kennen de meesten van jullie denk ik wel :D )

    Hier 2 filmpjes van mij zingen :$ ik zing normaal meer nummers zoals Panis Angelicus enz, van die kerk muziek zoals velen het zullen beschrijven, Ik dacht gisteren, laat ik eens Someone like you zingen en wishing you were somehow here again. Voor mij zijn het best wel lage nummers dus is zeker ook wennen voor mezelf :$

    Hope you all like it:$xD Let a.u.b niet op mijn t-shirt xD had een erg luie dag dus trok maar snel even een t-shirt aan, niet bij nagedacht dat ik mezelf uiteindelijk weer op youtube zou zetten :$

    Bij someone like you ging het op het eind even mis aangezien mijn karaoke boks ding een hysterische flipaanval kreeg :|:|






    PS: ik heb helaas nog geen zangles gehad dus tips enz zijn altijd welkom :D Dus willen jullie mij please laten weten wat jullie ervan vinden, negatief, positief maakt niet uit xD ik leer er toch alleen maar van:) oh en nog iets!:$ het eerste filmpje is hoog en laag gemengd als ware, als je doorluisterd komt er ook wat meer pit in XD:$ Het 1e filmpje ligt mij ook meer dan Someone like you :)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 18:38 ]

    Wow jij kan goed zingen O.O!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind dat jij Era, Enya of Loreena McKennit moet zingen :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mudblood schreef:
    Soms ga je iets te haastig, waardoor het wat afgeraffeld wordt.
    Neem de tijd en de adem, dan wordt het nóg mooier!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je zingt mooi. Aleen met microfoon krijg je soms zo'n apart geluid alsof je adem nodig hebt en hijgt. Ik zou zangles nemen en meedoen aan Xfactor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ze niet helemaal bekeken die filmpjes maar de eerste vind ik het beste. ^^ Ookal is dat soort muziek niet mijn stijl, ik ben wel onder de indruk.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ecanus schreef:
    Ik vind dat jij Era, Enya of Loreena McKennit moet zingen :9~

    Of Celtic Women


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan erg goed zingen. Vooral hoge stukjes zijn jouw ding, ik zou me meer concentreren op liedjes die inderdaad een hoge, zuivere stem vergen, eerder dan liedjes waar je een zware, krachtige stem voor nodig hebt (zoals Adele).


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik zal morgen Memory gaan zingen ! :D hoop dat die mij ook wat ligt, en ik denk ook dat ik Think of me ga zingen, dit nummer is ook van the phantom of the opera ( net als wishing you were somehow here again ) Als jullie het willen kan ik deze morgen ook op het forum zetten ( als ik ze zelf dan nog wat aan te horen vind :X )

    oeewwh! mijn ouders zijn vanavond ook weg, dus dan kan ik ook zingen ( ik zing pas als hun weg zijn, anders schaam ik me dood:| ) nou goed! miss staat er vanavond nog een filmpje erbij ( als jullie tenminste niet moe van mijn filmpjes worden:X)

    Ik kan het tweede niet zien.

    Abrazo schreef:
    Ik kan het tweede niet zien.


    zo beter? als het goed is kan je hem nu zien! :D

    Hier nog een nieuw filmpje dat ik op dezelfde avond opgenomen heb als Wishing you were somehow here again:$



    Over de eerste paar zinnen van het liedje gaat het even mis, ben daar dus niet zo tevreden over XD maar daarna kom ik al wat meer in het liedjexD

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 17:24 ]

    "Ik mut nei de WC" Haha :'D

    Ik vind Somewhere over the Rainbow echt heel mooi gezongen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat een stem heb jij zeg ;o


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Wat een stem heb jij zeg ;o


    Thnx:$:) wahahaha XD ik kan alleen niet goed laag zingen ( vind ik dan ), tenminste dat is iets waarvan ik weet dat dat me sowieso nog niet ligt :(

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 20:43 ]