• Mijn vriendje sprak me weer op msn. Hij zei dat hij het even niet meer wist en wilde nadenken. Hij vond dat meisje wat had ontmoet wel leuk (Zie vorige topic van mij) En hij wil geen foute gevoelens hebben. Nu heeft hij besloten dat het beter is als het even uit is tussen ons. Maar dit doet zo fcking pijn... :'(

    Edit: Het gaat weer aan als hij zijn gedachten beter op een rijtje heeft en alle gevoelens voor mij weer terug zijn..

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 18:42 ]


    26 - 02 - '16

    Wigglytuff schreef:
    (...)

    Dat gaat lekker makkelijk.. Ik bedoel.. Hij sms'te vet weinig en ik wachtte elke dag tot ik hem weer kon spreken op msn. Ik mis hem zo fcking erg en we zouden als hij terugkomt afspreken.. Nu valt alles in het water.. :'(


    Wauw, van iemand houden is oké, maar drijf je niet een beetje door? Je moet niet zo afhankelijk worden van die gozer, wss kreeg hij het daar ook benauwd van, dat je zo achter zijn kont aanliep.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sweden schreef:
    Ahw.
    Wat laf van hem om dat via msn te doen ;/
    nu jullie dus uit elkaar zijn, heb jij ook even tijd om na te denken.
    denk goed na of hij wel dé jongen voor je is.

    Dit is echt kut voor je ):


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Endure schreef:
    (...)

    Wauw, van iemand houden is oké, maar drijf je niet een beetje door? Je moet niet zo afhankelijk worden van die gozer, wss kreeg hij het daar ook benauwd van, dat je zo achter zijn kont aanliep.


    Dat valt ook wel weer mee! Hij was bijna nooit op msn!


    26 - 02 - '16

    Wigglytuff schreef:
    (...)

    Dat valt ook wel weer mee! Hij was bijna nooit op msn!


    Je hoeft hem toch ook niet elke dag te zien/spreken? Je leidt je eigen leven, niet dat van hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je hoeft hem toch ook niet elke dag te zien/spreken? Je leidt je eigen leven, niet dat van hem.


    Ach laat ook maar.. Je snapt het gwn niet..


    26 - 02 - '16

    Hij is je niet waard.
    Dit wijst erop dat jullie later weer hetzelfde gaan tegenkomen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Wigglytuff schreef:
    (...)

    Ach laat ook maar.. Je snapt het gwn niet..


    Ten eerste, "Gewoon" is niet zo'n moeilijk woord.. gwn bestaat niet.

    Ten tweede, iedereen snapt dat dit kut voor je is, maar er zijn eergere dingen in de wereld, en je meot niet zo afhankelijk zijn van 1 iemand, want dan stort je dus in als hij weg is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    C18 schreef:
    Ik zou zeggen dat hij dan weg mag blijven ook en mooi dat andere wijf mag pakken.
    Sowieso, als hij al gaat twijfelen aan jullie relatie door een ander, is hij 't niet waard om nog verder mee te gaan. Dan geeft hij niet genoeg om je. Easy shit. Serieus m'n beste, ik zou de knoop doorhakken om nog iets van m'n waardigheid te behouden :x Straks word je gedumpt vanwege dat andere wijf, ik zou 'm voor zijn.

    Makkelijker gezegd dan gedaan. Zo'n soortgelijke situatie heb ik ook gehad met mijn ex en ik wou hem echt niet kwijt. Dan denk je niet aan uitmaken..


    -

    Escritura schreef:
    (...)

    Ten eerste, "Gewoon" is niet zo'n moeilijk woord.. gwn bestaat niet.

    Ten tweede, iedereen snapt dat dit kut voor je is, maar er zijn eergere dingen in de wereld, en je meot niet zo afhankelijk zijn van 1 iemand, want dan stort je dus in als hij weg is.


    inderdaad, als je hier al zo van instort ga je het nog heeeel zwaar in je leven krijgen, wat geloof me, er komen nog veel ergere tegenslagen n_n En daar kun je niet omheen. Het enige wat je kan doen is er juist doorheen, het accepteren en verwerken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    inderdaad, als je hier al zo van instort ga je het nog heeeel zwaar in je leven krijgen, wat geloof me, er komen nog veel ergere tegenslagen n_n En daar kun je niet omheen. Het enige wat je kan doen is er juist doorheen, het accepteren en verwerken.


    Yup, there are worse things in life then this, thank you for agreeing :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Yup, there are worse things in life then this, thank you for agreeing :Y)

    Je hoeft het niet miljoenen keren te zeggen, ze weet nu wel dat er ergere dingen zijn in het leven.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je hoeft het niet miljoenen keren te zeggen, ze weet nu wel dat er ergere dingen zijn in het leven.


    *Zucht en gaat de dicussie gewoon niet aan* :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Smart move.


    -

    I am smart :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Valt best tegen (:


    -