• Oke hier komt de volgende zeiktopic dus als je er niet tegen kan mag je weg gaan.

    Oke, ik had net dus -alweer- ruzie met me moeder. Dit keer ging het over hoelang ik bij mijn vriendin mag blijven, en raad eens het ging van 1 uur b;lijven naar 2 uur. Meestal mag ik wel langer en moet ik dus om 5 uur thuis zijn. Ik werd boos en ben nu nog steeds boos want ik mag niks. Laats wilde ze me niet eens naar de winkelstraat bij mij in de buurt te sturne. En nu mag ik eindelijk en gelukkig wel naar daar, en ook naar De Dam in mijn eentje.
    Maar ik mag dus niks, ik moest een jaar geleden op een afstand van 3 meter van jongens lopen en ik moest altijd me broer en moeder precies zeggen waar ik was en wat ik zou doen anders mocht ik niet. En altijd liet mijn broer wel iemand om me passen van een verte. En me moeder laat me nu niet eens naar vriendinnen omdat het vreemde mensen zijn, ech tonzin. Maar ik mag wel buiten in het gevaar zijn en alles. Ik ben er echt klaaaar mee!!! Wat denken ze wel niet, dat ik een gevangene ben!! Danm man! Ik ben er echt zat van..!

    Wie herkent dit wel?

    JChoo schreef:
    Oke hier komt de volgende zeiktopic dus als je er niet tegen kan mag je weg gaan.

    Oke, ik had net dus -alweer- ruzie met me moeder. Dit keer ging het over hoelang ik bij mijn vriendin mag blijven, en raad eens het ging van 1 uur b;lijven naar 2 uur. Meestal mag ik wel langer en moet ik dus om 5 uur thuis zijn. Ik werd boos en ben nu nog steeds boos want ik mag niks. Laats wilde ze me niet eens naar de winkelstraat bij mij in de buurt te sturne. En nu mag ik eindelijk en gelukkig wel naar daar, en ook naar De Dam in mijn eentje.
    Maar ik mag dus niks, ik moest een jaar geleden op een afstand van 3 meter van jongens lopen en ik moest altijd me broer en moeder precies zeggen waar ik was en wat ik zou doen anders mocht ik niet. En altijd liet mijn broer wel iemand om me passen van een verte. En me moeder laat me nu niet eens naar vriendinnen omdat het vreemde mensen zijn, ech tonzin. Maar ik mag wel buiten in het gevaar zijn en alles. Ik ben er echt klaaaar mee!!! Wat denken ze wel niet, dat ik een gevangene ben!! Danm man! Ik ben er echt zat van..!

    Wie herkent dit wel?


    :|

    Nee, gelukkig herken ik dit niet


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Jouw ouders zijn inderdaad wel heel streng. En als ik dat zeg, wilt dat wel wat zeggen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    JChoo schreef:
    Oke hier komt de volgende zeiktopic dus als je er niet tegen kan mag je weg gaan.

    Oke, ik had net dus -alweer- ruzie met me moeder. Dit keer ging het over hoelang ik bij mijn vriendin mag blijven, en raad eens het ging van 1 uur b;lijven naar 2 uur. Meestal mag ik wel langer en moet ik dus om 5 uur thuis zijn. Ik werd boos en ben nu nog steeds boos want ik mag niks. Laats wilde ze me niet eens naar de winkelstraat bij mij in de buurt te sturne. En nu mag ik eindelijk en gelukkig wel naar daar, en ook naar De Dam in mijn eentje.
    Maar ik mag dus niks, ik moest een jaar geleden op een afstand van 3 meter van jongens lopen en ik moest altijd me broer en moeder precies zeggen waar ik was en wat ik zou doen anders mocht ik niet. En altijd liet mijn broer wel iemand om me passen van een verte. En me moeder laat me nu niet eens naar vriendinnen omdat het vreemde mensen zijn, ech tonzin. Maar ik mag wel buiten in het gevaar zijn en alles. Ik ben er echt klaaaar mee!!! Wat denken ze wel niet, dat ik een gevangene ben!! Danm man! Ik ben er echt zat van..!

    Wie herkent dit wel?
    Ikke =D


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Crystalflame schreef:
    Jouw ouders zijn inderdaad wel heel streng. En als ik dat zeg, wilt dat wel wat zeggen. (cat)


    Het is alleen me moeder en broer, mijn vader is niet in beeld.

    Hansworst schreef:
    (...)

    :|

    Nee, gelukkig herken ik dit niet


    Geluk!

    Je bent dertien? Ik mag ook niet naar een vriendin als mijn moeder de ouders niet kent. En ze is juist heel zorgzaam met je doordat je haar kleine meisje bent?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 23:00 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je bent ook nog niet zo oud, het is goed dat je ouders je een beetje beschermen. En Amsterdam (ja toch?) is ook best nog een drukke en gevaarlijke stad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Crystalflame schreef:
    Jouw ouders zijn inderdaad wel heel streng. En als ik dat zeg, wilt dat wel wat zeggen. (cat)


    Let it come and let it be