• Mijn vriendje sprak me weer op msn. Hij zei dat hij het even niet meer wist en wilde nadenken. Hij vond dat meisje wat had ontmoet wel leuk (Zie vorige topic van mij) En hij wil geen foute gevoelens hebben. Nu heeft hij besloten dat het beter is als het even uit is tussen ons. Maar dit doet zo fcking pijn... :'(

    Edit: Het gaat weer aan als hij zijn gedachten beter op een rijtje heeft en alle gevoelens voor mij weer terug zijn..

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 18:42 ]


    26 - 02 - '16

    Life sucks and then you die.
    probeer jezelf af te leiden.
    Ik snap dat het erg is voor je, maar er zijn ergere dingen in de wereld. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ahw.
    Wat laf van hem om dat via msn te doen ;/
    nu jullie dus uit elkaar zijn, heb jij ook even tijd om na te denken.
    denk goed na of hij wel dé jongen voor je is.

    Dit is echt kut voor je ):


    Me so good.

    Ah men, héél veel sterkte. Ik kan nu wel allemaal adviezen gaan geven maar ik denk niet dat je dat wilt horen. Echt heel veel sterkte. <3


    It's time to be happy again.

    Sweden schreef:
    Ahw.
    Wat laf van hem om dat via msn te doen ;/
    nu jullie dus uit elkaar zijn, heb jij ook even tijd om na te denken.
    denk goed na of hij wel dé jongen voor je is.

    Dit is echt kut voor je ):


    H-hij kon gewoon niet anders want hij is op vakantie.. Damn.. Ik voel me nu zo vreselijk kut.. (huil)(huil)(huil)(huil)


    26 - 02 - '16

    Dat heb je met vriendjes.

    Stay Forever alone? Like me?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wigglytuff schreef:
    (...)

    H-hij kon gewoon niet anders want hij is op vakantie.. Damn.. Ik voel me nu zo vreselijk kut.. (huil)(huil)(huil)(huil)


    Waarom stotter je op de computer? o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Waarom stotter je op de computer? o.O


    Idk..


    26 - 02 - '16

    Escritura schreef:
    Life sucks and then you die.
    probeer jezelf af te leiden.
    Ik snap dat het erg is voor je, maar er zijn ergere dingen in de wereld. :)

    Dat is van Twilight! Jacob Black! Maar er stond ook nog bij: Yeah, I wish

    Even off-topic
    Ik heb het zelf nog nooit gevoeld, maar ik kan me voorstellen dat dat goed k** is, idd, probeer jezelf af te leiden


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    (...)
    Dat is van Twilight! Jacob Black! Maar er stond ook nog bij: Yeah, I wish

    Even off-topic
    Ik heb het zelf nog nooit gevoeld, maar ik kan me voorstellen dat dat goed k** is, idd, probeer jezelf af te leiden


    Yes. The Twilight books were not bad, but lets burn the movies.
    anyway..

    ik zeg maar niets meer

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 18:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SecretRose schreef:
    (...)
    Dat is van Twilight! Jacob Black! Maar er stond ook nog bij: Yeah, I wish

    Even off-topic
    Ik heb het zelf nog nooit gevoeld, maar ik kan me voorstellen dat dat goed k** is, idd, probeer jezelf af te leiden


    Dat gaat lekker makkelijk.. Ik bedoel.. Hij sms'te vet weinig en ik wachtte elke dag tot ik hem weer kon spreken op msn. Ik mis hem zo fcking erg en we zouden als hij terugkomt afspreken.. Nu valt alles in het water.. :'(


    26 - 02 - '16

    fuck hem!!

    grrrr!! *kijkt hoopvol* Mag ik Mag Ik!!

    grrrrrr!!

    wat is hij een sukkel zeg!!

    grrrrrrrrr


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik zou zeggen dat hij dan weg mag blijven ook en mooi dat andere wijf mag pakken.
    Sowieso, als hij al gaat twijfelen aan jullie relatie door een ander, is hij 't niet waard om nog verder mee te gaan. Dan geeft hij niet genoeg om je. Easy shit. Serieus m'n beste, ik zou de knoop doorhakken om nog iets van m'n waardigheid te behouden :x Straks word je gedumpt vanwege dat andere wijf, ik zou 'm voor zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik zou zeggen dat hij dan weg mag blijven ook en mooi dat andere wijf mag pakken.
    Sowieso, als hij al gaat twijfelen aan jullie relatie door een ander, is hij 't niet waard om nog verder mee te gaan. Dan geeft hij niet genoeg om je. Easy shit. Serieus m'n beste, ik zou de knoop doorhakken om nog iets van m'n waardigheid te behouden :x Straks word je gedumpt vanwege dat andere wijf, ik zou 'm voor zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    C18 schreef:
    Ik zou zeggen dat hij dan weg mag blijven ook en mooi dat andere wijf mag pakken.
    Sowieso, als hij al gaat twijfelen aan jullie relatie door een ander, is hij 't niet waard om nog verder mee te gaan. Dan geeft hij niet genoeg om je. Easy shit. Serieus m'n beste, ik zou de knoop doorhakken om nog iets van m'n waardigheid te behouden :x Straks word je gedumpt vanwege dat andere wijf, ik zou 'm voor zijn.


    I agree :Y) Plus, je bent nog maar 15, vanwaar al die drama?
    En geen handvol jongens, ook geen landvol, maar een wereldvol. ^^,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.