• Mijn hamster, Snoozer, is de laatste twee dagen raar aan t doen D: Ik heb haar namelijk op dieet gezet. Ze is een beetje dikkig namelijk.


    Verbaasde Snoozer bij het lege bakje

    Dit is wat ze de afgelopen paar dagen heeft gedaan. Geen van de dingen heb ik gezien, heb alleen kabaal gehoort en trof alles zo aan:
    -Haar etensbak dat platform afgegooit. Het ligt op een verhoging en ze was met bak en al daarvanaf gesleed. En lag eronder.
    -Haar renwiel gesloopt. Hij valt er nu heel makkelijk af omdat een van de pootjes die hem vasthield kapot is.
    -in de tralies klimmen (deden andere hamsters ook, maar zij nog nooit)


    hangend aan de tralies

    -met eten gooien. Voornamelijk op mijn bed
    -haar sok door de hele kooi slepen en vervolgens met sok en al vastzitten in de buis zodat ik de buis open moet breken om haar eruit te halen
    -haar wiel ingraven en vervolgens niet begrijpend in het wiel staan te kijken terwijl ze zichzelf afvraagt waarom het wiel niet draait
    -van de verhoging afvallen en luid krijsend op haar rug spartelen omdat ze niet overeind komt
    -ze is kleeeeiiin beetje heel erg hyper. En een hamster is sowieso al hyper

    Oh, en dit zijn rare dingen aan haar die al langer bestaan:
    -als ik terugkom van de douche en me aan ga kleden staat ze altijd naar me te staren D: En ze is wel een vrouwelijke hamster!
    -Snoozer houdt van ps3en en laptoppen


    Zo kan ze rustig een paar minuten stil zitten. Normaal zit ze nooit stil

    dat was alles wat me te binnen schiet. Ze is raar D: Maar wel cool :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    me gerbil maakte altijd een holletje.. en daarna groef hij alleen maar -.- kon ik et weer terug doen omdat hij anders tegen bodem groef en dat hoort niet zo leuk als ik wil slapen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jouw hamster is awesome Ö
    Mijn hamster gebruikte nooit z'n trappetje en liet zich zo in het zaagsel vallen XD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Kingscross schreef:
    Jouw hamster is awesome Ö
    Mijn hamster gebruikte nooit z'n trappetje en liet zich zo in het zaagsel vallen XD


    Snoozer ook. Die klimt omhoog via de tralies en laat zich naar beneden vallen van de verhoging. Maar ze faalt en land meestal op haar neus of rug D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hij vindt je gewoon eng :P

    En als ze geen tunnels kunnen maken moet je een ouwe sok in de kooi leggen, daar kunnen ze goed in slapen en is makkelijker. En het gaat lang mee als je een goeie hebt :Y)

    En geloof dat Snoozer inderdaad niet blij is met haar dieet D:

    Sok heb ik geprobeerd maar daar toonde hij geen interesse in. Ik denk dat hij de opening niet vind? Uk houd meer van kartonnen dozen zoals die van koekjes en ontbijtgranen..

    Fellatio schreef:
    me gerbil maakte altijd een holletje.. en daarna groef hij alleen maar -.- kon ik et weer terug doen omdat hij anders tegen bodem groef en dat hoort niet zo leuk als ik wil slapen XD


    xD Ik vind dat soort lawaai juist rustgevend :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Sok heb ik geprobeerd maar daar toonde hij geen interesse in. Ik denk dat hij de opening niet vind? Uk houd meer van kartonnen dozen zoals die van koekjes en ontbijtgranen..


    Oeh, moet ik ook es proberen!

    Snoozer heeft een nieuwe opening geknabbeld. Zo'n 3 centimeter naast de echte opening D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    xD Ik vind dat soort lawaai juist rustgevend :Y)


    ik niet want et was irritant ;P
    Alleen mijn gerbil was zo'n held die niet uit zo'n flesje kon drinken XD dus dan maar bakje,, maar die gooide hij telkens vol met zaagsel -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    ik niet want et was irritant ;P
    Alleen mijn gerbil was zo'n held die niet uit zo'n flesje kon drinken XD dus dan maar bakje,, maar die gooide hij telkens vol met zaagsel -.-


    xD Hoezo kon ie niet uit een flesje drinken? ?


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    xD Hoezo kon ie niet uit een flesje drinken? ?

    nou heel levens verhaal.. anders snap je het niet

    Jacqueline [me zus] had 2 gerbils, een witte een bruine. ze kregen jonkiejs, ik en me zus kregen 4 bruines [bleken later 3 vrouwtjes en 1 mannetjes] en dat waren seksbeesten O_O maar ze aten ze ook op.. dus toen zag ik 2 zwartes, een dunnetje en iets dikkere [zo schattig ;D] dus die in een doosje gedaan [openkant gewoon open] en ze verzorgt, zo'n voedingpotje voor peuters met warm water erin zodat ze warm bleven, en een bakje/schoteltje met water. toen ze groter werden, [nadat ze uit de doos konden klimmen en de hond zo raar zat te kijken van; was dat voor zwart ding XD] in een kooitje met zo'n flesje; alleen naar paar dagen dronken ze er als nog niet van D: dus dan maar bakje,

    en de rest van et levensverhaal had niet veel nuttigs toe te voegen aan dit :D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    nou heel levens verhaal.. anders snap je het niet

    Jacqueline [me zus] had 2 gerbils, een witte een bruine. ze kregen jonkiejs, ik en me zus kregen 4 bruines [bleken later 3 vrouwtjes en 1 mannetjes] en dat waren seksbeesten O_O maar ze aten ze ook op.. dus toen zag ik 2 zwartes, een dunnetje en iets dikkere [zo schattig ;D] dus die in een doosje gedaan [openkant gewoon open] en ze verzorgt, zo'n voedingpotje voor peuters met warm water erin zodat ze warm bleven, en een bakje/schoteltje met water. toen ze groter werden, [nadat ze uit de doos konden klimmen en de hond zo raar zat te kijken van; was dat voor zwart ding XD] in een kooitje met zo'n flesje; alleen naar paar dagen dronken ze er als nog niet van D: dus dan maar bakje,

    en de rest van et levensverhaal had niet veel nuttigs toe te voegen aan dit :D


    Da's een raar levensverhaal D: ik ben liever een hamster :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Is goed :Y) Zeg ik wel dat ik het van jou moest, want een jongen op breicursus is raar D:


    Dan zet je gewoon een pruik op en doe je alsof je mijn moeder bent. Krijgen we moeder en dochter korting.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dan zet je gewoon een pruik op en doe je alsof je mijn moeder bent. Krijgen we moeder en dochter korting.(cat)


    Heeft je moeder een snor en baard van een week? En geen borsten? En een zware stem? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Da's een raar levensverhaal D: ik ben liever een hamster :Y)

    Haha xd maar et levensverhaal is nog dramatischer D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Haha xd maar et levensverhaal is nog dramatischer D:


    :O

    En het is nu al zo dramatisch! Ik heb geen zakdoeken meer over! (huil)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Heeft je moeder een snor en baard van een week? En geen borsten? En een zware stem? xD


    (En een grote neus?)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.