• Wow, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit topic start, maar ik moet gewoon het even allemaal kwijt.
    Ik heb net het boek Joël van Carry Slee uitgelezen, iemand anders die dit boek gelezen heeft?
    Het is werkelijk waar een mooi boek.
    Het gaat over Eva, die haar beste vriendin is verloren doordat zij uit het raam is gevallen. De politie verklaard het een ongeluk, maar Eva heeft het gevoel dat er meer achter zit. Ze gaat op onderzoek uit terwijl haar andere twee beste vriendinnen verder gaan met hun leven.
    Eva komt achter dingen die ze niet voor mogelijk had gehouden.

    Meer zal ik niet zeggen want dan verraadt ik dingen, maar damn het is echt tragisch, en het is ook een heel realistisch boek.
    Nou ja, dat moest ik gewoon even kwijt ofzo.
    Ik hoop dat veel van jullie het gaan lezen, want het is echt vet mooi.


    I'm in love with you and all your little things

    Nee niet gelezen. Maar ik ga die nog lezen.

    Ik ga die kopen!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 17:22 ]


    I love BTR and One Direction!

    Nu maak je me nieuwsgierig, dus ik ga die waarschijnlijk nog wel eens lezen dan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Nu maak je me nieuwsgierig, dus ik ga die waarschijnlijk nog wel eens lezen dan

    Haha goedzo,
    Nou ja de flaptekst is al heel leuk, maar zoals het boek dan verder gaat, Echt lezen!


    I'm in love with you and all your little things

    Ja, die heb ik gelezen!
    Dat was best wel shocking...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben hem aan het lezen. Bijna op het midden, echt gaaf


    Firm believer of all that is magic

    M'n zusje heeft die liggen dus die zal ik nog wel een keer lezen :3
    Goed om te weten dat het een goed boek is :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omg, nog niet gelezen, maar dat ga ik zeker doen!


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Yay, blij dat mensen hem gaan lezen enzo (:
    Okay. Als iemand hem gelezen heeft en erover wil praten, dan pb of gb mij even, want aaah ik wil erover praten maar ik wil hier niet spoileren.


    I'm in love with you and all your little things

    Ik ben geen Carry Slee fan :'p
    Is het echt een kinderboek? Zoals Spijt en Radeloos? Of voor de wat volwassenere ? ^^
    Want ik ben niet zo'n fan van haar stijl... Maar het klink wel interessant

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 17:50 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind Sommige van die wat 'oudere' boeken van Carry leuk, en sommigen niet. Dus ik vind het wel leuk om te horen dat dit een goede is. Ik heb 'm aan 'n vriendin als cadeau gegeven. Maar dan ga ik zkr ff een kijkje nemen in de bieb of ze 'm daar hebben. :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb hem gelezen. Die 16+ boeken van Carry Slee zijn allemaal hartstikke goed, sterker nog, alles van Carry Slee is goed xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die ga ik eens lezen voor school dan, aangezien we Nederlandse of Belgische auteurs moeten nemen (krul)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik heb dat boek nooit gezien of er over gehoord.
    Maar ik ga zoiezo kijken of ik heb kan vinden :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jep, die heb ik gelezen.
    Binnen een dag uit ik vond hem mooi!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gelezen en ik vond het een goed boek!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~