• Mijn hamster, Snoozer, is de laatste twee dagen raar aan t doen D: Ik heb haar namelijk op dieet gezet. Ze is een beetje dikkig namelijk.


    Verbaasde Snoozer bij het lege bakje

    Dit is wat ze de afgelopen paar dagen heeft gedaan. Geen van de dingen heb ik gezien, heb alleen kabaal gehoort en trof alles zo aan:
    -Haar etensbak dat platform afgegooit. Het ligt op een verhoging en ze was met bak en al daarvanaf gesleed. En lag eronder.
    -Haar renwiel gesloopt. Hij valt er nu heel makkelijk af omdat een van de pootjes die hem vasthield kapot is.
    -in de tralies klimmen (deden andere hamsters ook, maar zij nog nooit)


    hangend aan de tralies

    -met eten gooien. Voornamelijk op mijn bed
    -haar sok door de hele kooi slepen en vervolgens met sok en al vastzitten in de buis zodat ik de buis open moet breken om haar eruit te halen
    -haar wiel ingraven en vervolgens niet begrijpend in het wiel staan te kijken terwijl ze zichzelf afvraagt waarom het wiel niet draait
    -van de verhoging afvallen en luid krijsend op haar rug spartelen omdat ze niet overeind komt
    -ze is kleeeeiiin beetje heel erg hyper. En een hamster is sowieso al hyper

    Oh, en dit zijn rare dingen aan haar die al langer bestaan:
    -als ik terugkom van de douche en me aan ga kleden staat ze altijd naar me te staren D: En ze is wel een vrouwelijke hamster!
    -Snoozer houdt van ps3en en laptoppen


    Zo kan ze rustig een paar minuten stil zitten. Normaal zit ze nooit stil

    dat was alles wat me te binnen schiet. Ze is raar D: Maar wel cool :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Heeft je moeder een snor en baard van een week? En geen borsten? En een zware stem? xD


    Dan scheer je je, en voor die borsten weet ik een prima oplossing. Ballon gevuld met zand, en je zware stem... Je hebt toch heus wel van die films gezien waar mannen dan met zo'n piep stem praten? Nou dan ga je heel veel oefenen en dan lukt het, jeaj! En ben je de trotste moeder van een dertienjarige puber.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    :O

    En het is nu al zo dramatisch! Ik heb geen zakdoeken meer over! (huil)


    xd die 2 gerbils die ik toen uit et kooitje heb gehaald bleken een mannetje en vrouwtje te wezen [de bruines gingen naar me neef toe[de vrouwtjes dan]
    en ze kregen 3 zoontjes, et vrouwtje wou me neef, maar ik zei al; dat gaat niet samen !! nog geen dag later.. hadden de bruines de zwarte op gegeten D:
    toen had ik nog 4 zwartes ik was naar me ma en de kooi stond op een tafeltje bij me pa, hij had 2 katten, die lieftallige katten gooide de bak om en at 3 gerbils op D: overal lagen botjes en bloed strepen D: toen ik daar kwam, ik die bak weer recht op zetten, en zag et hooi bewegen en POEF ;D daar kwam Jerry uit ;D hij leefde nog ;D en afgelopen kerst is hij overleden, hij is 4 of 5 jaar oud geworden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dan scheer je je, en voor die borsten weet ik een prima oplossing. Ballon gevuld met zand, en je zware stem... Je hebt toch heus wel van die films gezien waar mannen dan met zo'n piep stem praten? Nou dan ga je heel veel oefenen en dan lukt het, jeaj! En ben je de trotste moeder van een dertienjarige puber.


    Ik HAAT pubers >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Fellatio schreef:
    (...)

    xd die 2 gerbils die ik toen uit et kooitje heb gehaald bleken een mannetje en vrouwtje te wezen [de bruines gingen naar me neef toe[de vrouwtjes dan]
    en ze kregen 3 zoontjes, et vrouwtje wou me neef, maar ik zei al; dat gaat niet samen !! nog geen dag later.. hadden de bruines de zwarte op gegeten D:
    toen had ik nog 4 zwartes ik was naar me ma en de kooi stond op een tafeltje bij me pa, hij had 2 katten, die lieftallige katten gooide de bak om en at 3 gerbils op D: overal lagen botjes en bloed strepen D: toen ik daar kwam, ik die bak weer recht op zetten, en zag et hooi bewegen en POEF ;D daar kwam Jerry uit ;D hij leefde nog ;D en afgelopen kerst is hij overleden, hij is 4 of 5 jaar oud geworden


    O-O
    getraumatiseerde gebil D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik HAAT pubers >:C


    ... Forever alone.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    O-O
    getraumatiseerde gebil D:


    Jup D: en sinds die klap was hij weer wild -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Jup D: en sinds die klap was hij weer wild -.-


    Wilde gerbils! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Uneventful schreef:
    (...)

    ... Forever alone.


    Wie? Ik? Waarom? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Wilde gerbils! D:


    Dus ik kon hem niet meer optillen D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dus ik kon hem niet meer optillen D:


    Was ie nou wild of dik? O-O


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Was ie nou wild of dik? O-O


    Wild ;P hij was tam, maar door die klap enal was hij weer wild.. en dik was hij niet.. (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Wild ;P hij was tam, maar door die klap enal was hij weer wild.. en dik was hij niet.. (:


    ging ie bijten dan?


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    ging ie bijten dan?


    Hij wou het wel toen ik hem op wou pakken, duss ik liet hem maar weer los..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Klinkt alsof je hamster zich verveeld... Verander je kooi eens, zodat ie op ontdekkingsreis kan gaan. ;-) Zeker omdat je haar eten hebt verminderd en dat is iets wat ze het meeste doen. Eten verzamelen in de wangzakken en het naar hun nest brengen. Dat stukje valt nu dus weg voor haar.


    Rated by prejudice.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Hij wou het wel toen ik hem op wou pakken, duss ik liet hem maar weer los..


    Damn :CCCCC


    quidquid excusatio prandium pro