• Mijn hamster, Snoozer, is de laatste twee dagen raar aan t doen D: Ik heb haar namelijk op dieet gezet. Ze is een beetje dikkig namelijk.


    Verbaasde Snoozer bij het lege bakje

    Dit is wat ze de afgelopen paar dagen heeft gedaan. Geen van de dingen heb ik gezien, heb alleen kabaal gehoort en trof alles zo aan:
    -Haar etensbak dat platform afgegooit. Het ligt op een verhoging en ze was met bak en al daarvanaf gesleed. En lag eronder.
    -Haar renwiel gesloopt. Hij valt er nu heel makkelijk af omdat een van de pootjes die hem vasthield kapot is.
    -in de tralies klimmen (deden andere hamsters ook, maar zij nog nooit)


    hangend aan de tralies

    -met eten gooien. Voornamelijk op mijn bed
    -haar sok door de hele kooi slepen en vervolgens met sok en al vastzitten in de buis zodat ik de buis open moet breken om haar eruit te halen
    -haar wiel ingraven en vervolgens niet begrijpend in het wiel staan te kijken terwijl ze zichzelf afvraagt waarom het wiel niet draait
    -van de verhoging afvallen en luid krijsend op haar rug spartelen omdat ze niet overeind komt
    -ze is kleeeeiiin beetje heel erg hyper. En een hamster is sowieso al hyper

    Oh, en dit zijn rare dingen aan haar die al langer bestaan:
    -als ik terugkom van de douche en me aan ga kleden staat ze altijd naar me te staren D: En ze is wel een vrouwelijke hamster!
    -Snoozer houdt van ps3en en laptoppen


    Zo kan ze rustig een paar minuten stil zitten. Normaal zit ze nooit stil

    dat was alles wat me te binnen schiet. Ze is raar D: Maar wel cool :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Uneventful schreef:
    (...)

    Awh! Ga je dan een mini jurkje voor haar breien!


    Ik kan niet breien :C


    quidquid excusatio prandium pro

    2Krull4U schreef:
    (...)
    4 jaar? o.o das echt oud!
    Mijn eerste werd 2, mijn tweede werd 1, en mijn derde is nu 1 jaar oud bijna =3

    Jup, 4 jaar :3
    Blijkbaar had ik 'm goed verzorgd. 8D
    Ego

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 22:58 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Oh! kun je voldy niet meenemen? Of kan ie niet verdwijnselen? (cat)

    Als ik hier ook een hok had staan had ik hem gewoon meegenomen ;d denk alleen niet dat het goed is voor hem om elke vrijdag en zondag te verhuizen xd

    & ach, telkens als ik met me cavia beneden kom bij me ma en me pa is dr denkt hij dat ik aandacht wil trekken -.-

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 22:59 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik kan niet breien :C


    Oh... nou dat vind ik erg sneu voor je hamster.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh... nou dat vind ik erg sneu voor je hamster.


    Ga jij dan voor me breien (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Vida schreef:
    (...)
    Jup, 4 jaar :3
    Blijkbaar had ik 'm goed verzorgd. 8D
    Ego


    OMG ego! D:

    Snoozer wordt 10 :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Fellatio schreef:
    (...)
    Als ik hier ook een hok had staan had ik hem gewoon meegenomen ;d denk alleen niet dat het goed is voor hem om elke vrijdag en zondag te verhuizen xd

    & ach, telkens als ik met me cavia beneden kom bij me ma en me pa is dr denkt hij dat ik aandacht wil trekken -.-


    Waarom dat nou weer? D: hoe kun je aandacht trekken met een cavia?


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Waarom dat nou weer? D: hoe kun je aandacht trekken met een cavia?


    I dunno XD maar ik kwam ook paar keer met hem beneden op een verjaardag, mja hij begrijpt mij gwn niet D: Ze praten altijd zo druk D: en ik ben dan compleet afwezig, dus ik pak me cavia dan, gwn rustig worden.. Alleen hij denk dan dat ik aandacht er mee wil trekken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    I dunno XD maar ik kwam ook paar keer met hem beneden op een verjaardag, mja hij begrijpt mij gwn niet D: Ze praten altijd zo druk D: en ik ben dan compleet afwezig, dus ik pak me cavia dan, gwn rustig worden.. Alleen hij denk dan dat ik aandacht er mee wil trekken


    Zat je soms je cavia door een brandende hoepel te laten springen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    OMG ego! D:

    Snoozer wordt 10 :Y)

    Dan heb je over een paar jaar een grijze hamster :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Dan heb je over een paar jaar een grijze hamster :'D


    *wijst op fotos*

    Ze is al grijs! xd


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Zat je soms je cavia door een brandende hoepel te laten springen? D:


    XD nee, ik heb hem dan gewoon op me schoot XD blegh ik heb gwn niks met drukte ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    *wijst op fotos*

    Ze is al grijs! xd

    Dat bedoel ik niet, ik bedoel oma-grijs :x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik niet, ik bedoel oma-grijs :x


    Haar wenkbrouwen worden grijs! Daardoor lijkt ze net een omaatje :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Fellatio schreef:
    (...)

    XD nee, ik heb hem dan gewoon op me schoot XD blegh ik heb gwn niks met drukte ;P


    Ik ook niet xD Maar ik ga dan gewoon met snoozer op mijn kamer zitten


    quidquid excusatio prandium pro