• Mijn hamster, Snoozer, is de laatste twee dagen raar aan t doen D: Ik heb haar namelijk op dieet gezet. Ze is een beetje dikkig namelijk.


    Verbaasde Snoozer bij het lege bakje

    Dit is wat ze de afgelopen paar dagen heeft gedaan. Geen van de dingen heb ik gezien, heb alleen kabaal gehoort en trof alles zo aan:
    -Haar etensbak dat platform afgegooit. Het ligt op een verhoging en ze was met bak en al daarvanaf gesleed. En lag eronder.
    -Haar renwiel gesloopt. Hij valt er nu heel makkelijk af omdat een van de pootjes die hem vasthield kapot is.
    -in de tralies klimmen (deden andere hamsters ook, maar zij nog nooit)


    hangend aan de tralies

    -met eten gooien. Voornamelijk op mijn bed
    -haar sok door de hele kooi slepen en vervolgens met sok en al vastzitten in de buis zodat ik de buis open moet breken om haar eruit te halen
    -haar wiel ingraven en vervolgens niet begrijpend in het wiel staan te kijken terwijl ze zichzelf afvraagt waarom het wiel niet draait
    -van de verhoging afvallen en luid krijsend op haar rug spartelen omdat ze niet overeind komt
    -ze is kleeeeiiin beetje heel erg hyper. En een hamster is sowieso al hyper

    Oh, en dit zijn rare dingen aan haar die al langer bestaan:
    -als ik terugkom van de douche en me aan ga kleden staat ze altijd naar me te staren D: En ze is wel een vrouwelijke hamster!
    -Snoozer houdt van ps3en en laptoppen


    Zo kan ze rustig een paar minuten stil zitten. Normaal zit ze nooit stil

    dat was alles wat me te binnen schiet. Ze is raar D: Maar wel cool :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Convicted schreef:
    Klinkt alsof je hamster zich verveeld... Verander je kooi eens, zodat ie op ontdekkingsreis kan gaan. ;-) Zeker omdat je haar eten hebt verminderd en dat is iets wat ze het meeste doen. Eten verzamelen in de wangzakken en het naar hun nest brengen. Dat stukje valt nu dus weg voor haar.


    Ze verandert zelf al constant de kooi met haar streken D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Die lijkt zóveel op mijn hamster, die was ook hyper en heel schattig ;3
    Jammer dat hamsters zo snel doodgaan ;/


    Me so good.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ze verandert zelf al constant de kooi met haar streken D:

    Omdat ze niets meer kan doen qua activiteiten. Door eten weg te halen, neem je een groot deel weg van hun activiteiten. Dan gaan ze vanzelf op zoek naar dingen om zich mee bezig te houden. Vandaar dat ik zeg dat je zelf die kooi eens moet veranderen, zodat ze kan ontdekken waar alles staat en zo. :-)


    Rated by prejudice.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Damn :CCCCC

    Yeah... en die rot katten bij me ma vonden het zo interessant om telkens op die hok te springen -.- of er gwn boven op te liggen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Yeah... en die rot katten bij me ma vonden het zo interessant om telkens op die hok te springen -.- of er gwn boven op te liggen



    Als ik die gerbil was zou ik een broek aantrekken zodat ik erin kon pissen met zo een grote kat boven me O-O


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Als ik die gerbil was zou ik een broek aantrekken zodat ik erin kon pissen met zo een grote kat boven me O-O


    Whaha XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    awh geweldig, en wat een cutiee.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    awh geweldig, en wat een cutiee.


    Jaaa!! Snoooozer :D


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Jaaa!! Snoooozer :D

    okay serieus hoe kom je aan die naam?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    (...)
    okay serieus hoe kom je aan die naam?


    Hamtaro ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Hamtaro ;D



    Precies :Y) Ik vernoem al mijn hamsters naar hamtaro, en Snoozer was nogal dol op sokken xD


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Precies :Y) Ik vernoem al mijn hamsters naar hamtaro, en Snoozer was nogal dol op sokken xD


    Hamtaro is gwn leuk ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Hamtaro is gwn leuk ;D


    JAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (yeah)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    JAAAAa (yeah)


    je rekt et uit D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    je rekt et uit D:


    wat?


    quidquid excusatio prandium pro