• Er klopte dus geen zak van. De film was dood eng en die mensen leken echt niet bejaard. Ik snapte niks van het Alessa en Sharon gebeuren. Want hoe kon Alessa nou een dochter krijgen? Dan dat met die heksen dat komt echt niet van 30 jaar terug. En het laatste hoe kon het nou dat ze niet terug konden. (lag dat aan die tekening op de grond?)
    Sorry hoor maar die film klopt niet en is nog eens doodeng ook. Ik kon niet eens slapen.

    Ik zie net dat het tot de genre thriller hoort, dat zijn flinke nadenk films. Dus er moet super goed opgelet worden tijdens zo'n film. Zo'n film moet je soms 2 a 3 keer gezien hebben wil je wat meer snappen, maar dat zal ik je maar niet aandoen :X


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ja sommige delen snapte ik duidelijk maar er klopt gewoon niks aan

    Ik keek net de trailer, en die dochter komt denk ik gewoon van die man die ze belt hoor, dat is de vader. Achja, ik weet er niet veel van want ik heb hem nog niet gezien, ik ga hem wel kijken binnenkort denk ik maar.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ze is geadopteerd

    Eh, nadat ik The blair witch project en The dissapeared heb gezien kijk ik nooit van mijn leven nog horrorfilms. Dus nee, ik kan je niet verder helpen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 10:21 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    begrijp ik wel ik wil die film nooit meer zien. Ik vond hem nogal eng op sommige stukken en de special effecten waren drie keer niks. Hoewel die verpleegsters waren wel leuk mislukte modellenxD

    Ik heb de film niet gezien, dus ik kan je niet helpen. (krul)
    Wel geloof ik graag dat 'ie dood eng was, gewoon omdat die film me nogal creepy lijkt. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb hem nóg niet gezien, ben het wel van plan =D
    Dus sorry, ik kan je niet verder helpen


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik snap hem ook niet, haha.
    Maar in 't spel, dat nog enger was dan de film, ging het erover dat het een illusie was, die ze zelf had gemaakt ofzoiets (:
    En toen zat ze dus vast in Limbo xd.
    Als je op YT silent hill game opzoekt, staat het vast ergens bij de beschrijving of in het spel (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik snap hem ook niet, haha.
    Maar in 't spel, dat nog enger was dan de film, ging het erover dat het een illusie was, die ze zelf had gemaakt ofzoiets (:
    En toen zat ze dus vast in Limbo xd.
    Als je op YT silent hill game opzoekt, staat het vast ergens bij de beschrijving of in het spel (:

    ja maar ik ben slecht in zoeken. misschien klopt het wat je zegt maar in het einde zit ze nog vast in die wereld is het dan slechts een droom ofzo?

    iGoogle schreef:
    (...)
    ja maar ik ben slecht in zoeken. misschien klopt het wat je zegt maar in het einde zit ze nog vast in die wereld is het dan slechts een droom ofzo?


    Nou, in het spel was het een droom, maar in de film weet ik het niet zeker, (:
    Ik heb het even voor je opgezocht, en hier komt het;
    Klik hier (:
    Ik ga het nu zelf ook even lezen n_n


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ze komen er niet weg omdat Silent Hill een plek is waar je moet boeten voor je zondes. Haar [geadopteerde] dochter is ook dat Duivelse meisje, maar dan de goede kant ervan. Die heeft ervoor gezorgd dat ze daar naar toe werden gelokt, omdat die vrouw nodig was om voor de 'straf' van de inwoners te zorgen. Savvy? Of moet ik meer uitleggen?

    [Ze zijn dus wel dood btw op het einde. Dat zie je aan de mist die met ze meetrekt als ze bij het huis uitkomen. Die mist waarschuwde in het begin en door de gehele film ook dat de doden weer aan kwamen.]


    Vond alleen het einde in die kerk smerig. Voor de rest is het een goede film. :3

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 14:57 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oh en ze konden niet terug omdat de duivel ze dus allemaal vermoord had behalve die moeder die het altijd voor haar op nam. Want een moeder is in kinderogen meestal een god en daarom kon ze dat niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik snapte er ook vrij weinig van, maar ik vind de film echt geweldig. Sowieso is die film gebaseerd op de game, dus vandaar dat er een aantal stukken compleet ontbreken, omdat het anders een film van 8 uur zou worden ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    omg die wil ik gewoon zien:9~


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt