• Omdat ik een gigantische ramptoerist ben, ga ik geregeld eens in het banmeldtopic kijken en ik stel mij toch echt vragen bij de dingen waarvoor mensen geband worden :-) (Zoals faken van vriendje, die snap ik toch niet echt)
    Dat terzijde, moet ik zeggen dat er echt goed gehandeld wordt tegen spammers, bots, en andere vreemde dingen als ik het zo allemaal eens goed bekijk.
    Even een kont likkend applausje geven, lijkt mij wel op z'n plaats. (nerd) Jaja, ik apprecieer het toch wel echt :Y)

    Wat apprecieer jij hier echt? (flower) (Het hoeven niet altijd hate-topics zijn hé )

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 2:06 ]

    Ik apprecieer trouwens niet dat de ;) smiley soms opduikt terwijl die toetsencombinatie niet gegeven werd.

    Kan je ergens zien dat mensen zijn verbannen?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lilaea schreef:
    Kan je ergens zien dat mensen zijn verbannen?


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=18095


    (Be)lieve in (you)rself

    Lilaea schreef:
    Kan je ergens zien dat mensen zijn verbannen?

    Er is een algemeen banmeldtopic waar enkel berichten van Rutger instaan en dus alle gebanden + redenen instaan :-)

    McTrusty schreef:
    Ik apprecieer trouwens niet dat de ;) smiley soms opduikt terwijl die toetsencombinatie niet gegeven werd.


    Ik ook niet :Y)


    I am an idiot, I move.

    McTrusty schreef:
    Ik apprecieer trouwens niet dat de ;) smiley soms opduikt terwijl die toetsencombinatie niet gegeven werd.


    Dat probleem heb ik nog nooit gehad? (:
    Hmm. Wat ik wel appreciëer, is dat de mods tegenwoordeig veel 'leuker' zijn, om het zo te zeggen. Na de 'discussies' daarover, en de modbeoordelingen enzo zijn ze echt veranderd, en ik vind het resultaat best positief. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik apprecieer hier dat wanneer er iets fout gaat (bv in je privéleven) iedereen er voor je is. (bv; Je kunt je verhaal kwijt bij verschillende users)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Dat probleem heb ik nog nooit gehad? (:
    Hmm. Wat ik wel appreciëer, is dat de mods tegenwoordeig veel 'leuker' zijn, om het zo te zeggen. Na de 'discussies' daarover, en de modbeoordelingen enzo zijn ze echt veranderd, en ik vind het resultaat best positief. :Y)

    Danku, danku (:


    I am an idiot, I move.

    Lol, ik kijk ook wel eens in dat topic. Hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dray schreef:
    Ik apprecieer hier dat wanneer er iets fout gaat (bv in je privéleven) iedereen er voor je is. (bv; Je kunt je verhaal kwijt bij verschillende users)


    Smile and live.

    McTrusty schreef:
    Ik apprecieer trouwens niet dat de ;) smiley soms opduikt terwijl die toetsencombinatie niet gegeven werd.

    Dat is inderdaad erg irritant


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wanneer iemand xD in zijn naam heeft.
    Bijvoorbeeld;
    PukkelxDing.

    Want nu zie je die smiley --'

    Wat? Geband wegens het faken van vriendje? :')

    McTrusty schreef:
    Ik apprecieer trouwens niet dat de ;) smiley soms opduikt terwijl die toetsencombinatie niet gegeven werd.

    Héél erg vervelend.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ach, Idunno, dankbaar voor dat er meisjes zijn waar ik het mee kan vinden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.