• Omdat er in de wereld veel gepest word, overal. En het talloze onschuldige mensen ontneemt. Ben ik een story begonnen over mijn dagen en hoe het beter werd! Stand up! -real life-


    Ken je het gevoel, wanneer je bang bent om naar school te gaan of zelfs je huis te verlaten?
    Ken je het gevoel, wanneer er overal leugens beter genoemd roddels worden verspreidt: met als hoofdonderwerp jezelf?!
    Heb je ooit meegemaakt dat je het leven niet meer ziet zitten dat je op het punt stond om zelfmoord te plegen, maar toen begon te realiseren dat het leven meer nut heeft? Dat alles beter zal worden, jij beter zal worden.
    Je bent beter dan de rest.
    Jij verstopt je niet! Hun zijn stereotypes, mensen die het niet aankunnen om labels te plaatsen op anderen, zodat zij populair worden/blijven en niet gepest worden door hun eigenschappen. Je hoeft niet te pesten om je beter te voelen. Je moet naar jezelf kijken in een reflectie en glimlachen want jij bent perfect! Iedereen is perfect! Ik snap niet waarom mensen moeten lijden voor andere.
    You all know what I mean. Where you ever bullied?
    Ben je ooit gepest, geslagen, uitgescholden, uitgedaagt etc..? Ik in elk geval wel in het meer en deels van mijn leven en dit is mijn verhaal!


    ps. Het is een real life story.
    En elk ziel is zeldzaam, love ya'll all!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Mooi idee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Mooi idee.

    Thnx ! :$


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Proloque


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.