• Ik was gisteren naar Area4 (een festival) in Duitsland geweest, want 30 Seconds To Mars kwam daar (A)

    Na ongeveer 2 en een half uur rijden waren we er eindelijk :3
    En toen hebben we wat rondgelopen over het terrein en bij wat optredens wezen kijken etc.

    Eindelijk was het kwart over 11 's avonds toen kwam 30 Seconds To Mars! Ik stond eerst bijna vooraan maar met het concert begonnen al die dronken jongens achter ons (die ze niet eens leuk vonden ook) keihard te duwen en iedereen die voor ze stond werd echt zo erg tegen elkaar gebeukt en je kon geen kant op, sterker nog je kon niet eens meer staan door hun. Een paar van die dronken jongens begonnen ook nog eens op iedereen te klimmen etc dus toen zijn we na een tijdje uit die voorste groep gegaan iets naar achteren, kon je het iets minder zien maar tenminste wel staan, springen en bewegen x'D

    Het optreden duurde 2 uur lang en het was zo mooi! Ze deden ook een paar nummers akoustisch en ze hebben het nummer Alibi opgedragen aan alle slachtoffers van Pukkelpop 2011. Ze hadden kanonnen met enorm veel confetti (hadden ze ook op Pinkpop) en heel wat vuurwerk!
    :9~

    Oh haha en 's middags zat ik zo op een veld dichtbij de backstage ingang en de beveiliging waren toen iets verder op en niet bij de ingang zelf, toen liep Shannon langs backstage en toen kon ik het niet laten om naar die ingang te rennen en hem te roepen (A) Shannon keek zo om, begon te lachen en te zwaaien en riep hey terug! :9~
    En toen kwam de beveiliging eraan gerend en die waren er iets minder blij mee :') zo'n gast bleef maar zeggen dat als ik dit nog eens zou doen ik van het festival zou worden gekickt en later kwam zagen we die beveiliging weer en toen zag die mijn shirt (er stond Shannon Leto is my boyfriend! op (nerd)) en toen moest die lachen en begreep die het stiekem wel een beetje en was hij niet meer zo boos! (A)


    dream, dare, fly!

    oké that's it ik ga huilen

    That sounds awesome! ^^ Seems like you had a great time :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Abrazo schreef:
    oké that's it ik ga huilen


    Why? o.O


    dream, dare, fly!

    Fijn dat je het leuk had!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    Why? o.O

    ze gingen ook op pukkelpop komen en ik keek er eenheel jaar naar uit en dankzij dat kutweer heb ik hen niet gezien
    -niet respectloos bedoelt, maar ik heb echt er zo lang naar uitgekeken en nu dit. we hebben nog gezien hoe de security mensen die kanonnen met doorweekte confetti leegmaakte enal, urgh

    Woow ik wil ook ooit zoiets meemaken.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    http://www.youtube.com/watch?v=s-MZqxPDzGc&feature=player_embedded#! En dit, my god ... Dé reden waarom zij één van mijn favo's zijn.

    Before I forget; Ik ben echt blij voor je dat het zo leuk was !

    Abrazo schreef:
    (...)
    ze gingen ook op pukkelpop komen en ik keek er eenheel jaar naar uit en dankzij dat kutweer heb ik hen niet gezien
    -niet respectloos bedoelt, maar ik heb echt er zo lang naar uitgekeken en nu dit. we hebben nog gezien hoe de security mensen die kanonnen met doorweekte confetti leegmaakte enal, urgh


    Awhh ik begrijp het helemaal! *hugs*


    dream, dare, fly!

    Abrazo schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=s-MZqxPDzGc&feature=player_embedded#! En dit, my god ... Dé reden waarom zij één van mijn favo's zijn.

    Before I forget; Ik ben echt blij voor je dat het zo leuk was !




    Deze heb ik gefilmt van Alibi :)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 13:58 ]


    dream, dare, fly!



    100 Suns die ik heb gefilmd :)


    dream, dare, fly!

    En het laatste filmpje van me :]


    dream, dare, fly!

    Aaahw, daar zou ik bij willen zijn ):


    Olive

    Ik ben ooit naar hun concert geweest en het was asome, ik stond helemaal vooraan ^^ En hij lachte vet lief naar me...


    LEeeeukkk dat je der geweest was, wouw eigenlijk had Shannon naar je toe moeten gaan gehehe, en dan een kus moeten geven gehehe


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Eenhoorn schreef:
    Ik ben ooit naar hun concert geweest en het was asome, ik stond helemaal vooraan ^^ En hij lachte vet lief naar me...


    LEeeeukkk dat je der geweest was, wouw eigenlijk had Shannon naar je toe moeten gaan gehehe, en dan een kus moeten geven gehehe


    I would die if he did that haha! x'D
    Maar die security mensjes duwden me alweer terug en toen kreeg ik die hele preek :')


    dream, dare, fly!

    Wauw, supergaaf! :9~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)