• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    moeten we nog even overleggen vanuit wiens ogen we het schrijven, wie het online zet en in welke tijd we schrijven...wie uberhaupt allemaal meedoet en in welke volgorde we schrijven...vergeet ik nog iets?
    maar goed...ik ga nu ook slapen...ben best wel moe...het is tenslotte al weer bijna 12 uur:P
    slaap lekker mededrarryheads:Y)
    bye bye voor vandaag;)(flower)_O_


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Slaap lekker!


    Life is hard and then we die

    Ik wil wel, maar kan nu geen blog openen sorry guys.

    Vampira schreef:
    moeten we nog even overleggen vanuit wiens ogen we het schrijven, wie het online zet en in welke tijd we schrijven...wie uberhaupt allemaal meedoet en in welke volgorde we schrijven...vergeet ik nog iets?
    maar goed...ik ga nu ook slapen...ben best wel moe...het is tenslotte al weer bijna 12 uur:P
    slaap lekker mededrarryheads:Y)
    bye bye voor vandaag;)(flower)_O_


    Slaapwel :)


    We're all dancing to the same sad song.

    Goedemorgen allemaal :3
    Ik droomde niet over Drarry, maar over mijn Pottermore email. Ik heb 'm nog steeds niet =.=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Goedemorgen allemaal :3
    Ik droomde niet over Drarry, maar over mijn Pottermore email. Ik heb 'm nog steeds niet =.=



    Same, ik ook niet :C. Ik heb het gevoel dat ik hem als laatste krijg (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)


    Same, ik ook niet :C. Ik heb het gevoel dat ik hem als laatste krijg (cat)

    Ja, ik ook. En dan heeft iedereen hem al, zitten wij allebei nog ontzettend zenuwachtig te doen =P
    Werd jij vannacht ook wakker van zo'n hele harde regenbui?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, ik ook. En dan heeft iedereen hem al, zitten wij allebei nog ontzettend zenuwachtig te doen =P
    Werd jij vannacht ook wakker van zo'n hele harde regenbui?


    Ja indeed, en over 5 dagen moet ik weer naar school en dan krijg ik vast mijn mail en dan kan ik er niet op door al mijn huiswerk --'

    Maar nope, ik werd er niet wakker van (ik herinner me wel dat ik een droom over Draco heb gehad ineens, hmmm.... misschien was het toch wel een Drarry droom :9~).

    Maar ga jij nog wat doen vandaag? Ik ga mijn schoolboeken ophalen en naar Rise of the Planet of the Apes (of iets in die richting ;p)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    Ja indeed, en over 5 dagen moet ik weer naar school en dan krijg ik vast mijn mail en dan kan ik er niet op door al mijn huiswerk --'

    Maar nope, ik werd er niet wakker van (ik herinner me wel dat ik een droom over Draco heb gehad ineens, hmmm.... misschien was het toch wel een Drarry droom :9~).

    Maar ga jij nog wat doen vandaag? Ik ga mijn schoolboeken ophalen en naar Rise of the Planet of the Apes (of iets in die richting ;p)

    Dat ga ik ook hebben... Maar ik heb nog 1 week vakantie, gelukkig.

    Oeeeeh, dromen over Draco <33 In dromen ziet hij er altijd zo sexy uit, vooral als hij tegen je praat -spreekt uit ervaring- =P

    Ik wil ook naar die film, haha alleen om Tom maar toch x) Veel plezier :3
    Zelf moet ik nog mijn boeken kaften, en ik ga wachten op mijn mailtje =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dat ga ik ook hebben... Maar ik heb nog 1 week vakantie, gelukkig.

    Oeeeeh, dromen over Draco <33 In dromen ziet hij er altijd zo sexy uit, vooral als hij tegen je praat -spreekt uit ervaring- =P

    Ik wil ook naar die film, haha alleen om Tom maar toch x) Veel plezier :3
    Zelf moet ik nog mijn boeken kaften, en ik ga wachten op mijn mailtje =P


    No! Nog 1 week :C, sommige hebben zelfs nog 2 weken vakantie *wilt dat ook*

    Ja, ik herinner me dat hij iets tegen me zei, maar wát hij zei weet ik niet meer ;_;

    En haha, ik heb die film al op internet gezien, maar hij is zo awesome dat ik hem gewoon nog een keer wil zien :'D (helemaal Tom <3, die in de film Franklin heet :'D)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    (...)

    No! Nog 1 week :C, sommige hebben zelfs nog 2 weken vakantie *wilt dat ook*

    Ja, ik herinner me dat hij iets tegen me zei, maar wát hij zei weet ik niet meer ;_;

    En haha, ik heb die film al op internet gezien, maar hij is zo awesome dat ik hem gewoon nog een keer wil zien :'D (helemaal Tom <3, die in de film Franklin heet :'D)

    Heb je de link nog? IK. MOET. DIE. FILM. ZIEN! -draait door-

    Ik kan alleen nog maar denken aan de mensen die al gesorteerd zijn, hun eigen toverstok al hebben enz. )=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Heb je de link nog? IK. MOET. DIE. FILM. ZIEN! -draait door-

    Ik kan alleen nog maar denken aan de mensen die al gesorteerd zijn, hun eigen toverstok al hebben enz. )=


    Ooh ik wil die ink ooooook!.

    Ik denk daar ook heel de tijd aan. Je bent niet alleen.
    Moet ik om je te troosten mijn nieuw hoofdstukje activeren?

    Trouwens ben er vrij zeker van dat ik mijn mail pas krijg op 31 september!


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    (...)

    Ooh ik wil die ink ooooook!.

    Ik denk daar ook heel de tijd aan. Je bent niet alleen.
    Moet ik om je te troosten mijn nieuw hoofdstukje activeren?

    Trouwens ben er vrij zeker van dat ik mijn mail pas krijg op 31 september!

    Waarom ben je daar zeker van? Dan moet je nog hartstikke lang wachten =O

    JAAAA, ACTIVEREN JIJ! -dwingt je-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Waarom ben je daar zeker van? Dan moet je nog hartstikke lang wachten =O

    JAAAA, ACTIVEREN JIJ! -dwingt je-


    Omdat ik altijd pech heb, daarom ben ik daar zeker van!

    KALM! Of ik activeer helemaal niets!


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    (...)

    Omdat ik altijd pech heb, daarom ben ik daar zeker van!

    KALM! Of ik activeer helemaal niets!

    Nee hoor, want Draco heeft ons gezien en die kan Imperio uitspreken... Ik blijf hoop houden :3

    Okay, ik ben al rustig... -denkt aan Drarry-

    Damn, wat zou het geinig zijn als het Drarry and the philosper (ofzo?) stone werd, en Drarry and the Deathly Hallows :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...