• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Omg x) Als ik jullie bij voornaam noem, dan denken zij dat dit een of andere site is met webcams die altijd aan staan, dat hier alleen maar mensen van 20 op zitten en ook wat oude vieze mannetjes, en dan mag ik er niet eens meer op -.-

    Haha ja mijn moeder; En die Elise enzo, zijn dat geen oude vieze mannen?
    Ik: O.O nee...

    Crushed schreef:
    (...)
    Sorry Evelien staat er ook wel eens tussen. :D

    En Rosa nooit, omdat ik gewoon een gestoorde fan ben =)

    @Crushed (uhm, Nicky? of Elise?) Ja, dat. En dan kijkt ze over mijn schouder mee haha x)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 11:56 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Crushed schreef:
    (...)
    Sorry Evelien staat er ook wel eens tussen. :D


    *gniffel*
    Nu ben ik trots :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crushed schreef:
    (...)
    Haha ja mijn moeder; En die Elise enzo, zijn dat geen oude vieze mannen?
    Ik: O.O nee...

    Nou zeg. Nu voel ik me beledigd een oude vieze man pf. xD


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Weatherby schreef:
    (...)

    *gniffel*
    Nu ben ik trots :3


    En deze Evelien? -zwaait-


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Oppugno schreef:
    (...)
    En Rosa nooit, omdat ik gewoon een gestoorde fan ben =)

    @Crushed (uhm, Nicky? of Elise?) Ja, dat. En dan kijkt ze over mijn schouder mee haha x)

    Ja Elise, staat op mijn profiel hoor. ^^

    Wolowizard schreef:
    (...)

    En deze Evelien? -zwaait-

    Sorry ik wist niet dat je Evelien heet. D:

    Ik moet jullie een geheimpje vertellen: Stiekem ben ik een oude man van 76, die op Drarryheads geilt. Ik heb 6 grote wratten en kom jullie vannacht ophalen met mijn zwarte busje...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Weatherby schreef:
    (...)

    *gniffel*
    Nu ben ik trots :3

    Owyeah, maar wij zijn de Drarry meet groep he, daar praat ik soms over om te regelen wat we gaan doen en al. ^^

    Crushed schreef:
    (...)
    Owyeah, maar wij zijn de Drarry meet groep he, daar praat ik soms over om te regelen wat we gaan doen en al. ^^


    Uhu :3
    nu nog afwachten wanneer ze de film spelen ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oppugno schreef:
    Ik moet jullie een geheimpje vertellen: Stiekem ben ik een oude man van 76, die op Drarryheads geilt. Ik heb 6 grote wratten en kom jullie vannacht ophalen met mijn zwarte busje...

    Ja, ik ben ook een oude vieze vent die op Tom Felton en Daniel Radcliffe en Drarry geilt. Ik trekt er graag bij af.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja, ik ben ook een oude vieze vent die op Tom Felton en Daniel Radcliffe en Drarry geilt. Ik trekt er graag bij af.



    Phahhaha xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weatherby schreef:
    (...)

    Uhu :3
    nu nog afwachten wanneer ze de film spelen ;D

    Idd, ik hoop het maar. D:

    Crushed schreef:
    (...)
    Owyeah, maar wij zijn de Drarry meet groep he, daar praat ik soms over om te regelen wat we gaan doen en al. ^^

    Hoe bedoel je meet groep?


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema