• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    en weer vergeet ik het abo=='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga slapen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weatherby schreef:
    Ik ga slapen (:

    Slaapwel.(doeg)

    Weatherby schreef:
    Ik ga slapen (:


    slaap lekker(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Weetje mensen.. ik zat zo te denken he... we kunnen ook met z'n allen een drarry verhaal schrijven ofzo :)?


    Life is hard and then we die

    Is dat niet een beetje veel?

    So (cat)? Ieder een hoofdstukje toch (cat)? Of eenieder die inspiratie heeft ^^


    Life is hard and then we die

    Abo :)


    We're all dancing to the same sad song.

    Hmm. Misschien kan dat wel! Maar wel veel geregel, ik ben samen met drie andere bezig om een btr verhaal te amekn, maar dat is zeer lastig, dus ik ben benieuwd. Maar wil wel meedoen.

    lijkt me wel leuk...ligt natuurlijk ook aan het verhaal...hopelijk krijg ik wat meer inspiratie:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Is dat niet een beetje chaotisch?


    We're all dancing to the same sad song.

    Episkey schreef:
    Is dat niet een beetje chaotisch?


    wordt alleen heel veel geregel en overleg...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Anders opent iemand anders een blog zodat ik die samen met haar kan onderhouden om te regelen :)? En dan het verhaal ook op het profiel van diegene. Das wel handig als modje ^^


    Life is hard and then we die

    en dat ieder zijn stukje naar die persoon stuurt en dat die het erin zet en activeert...?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 23:49 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    en dat ieder zijn stukje naar die persoon stuurt en dat die het erin zet en activeert...?
    Jup :D


    Life is hard and then we die